کد خبر: 927351
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
رئیس پلیس راهور تهران با هشدار به خانواده‌ها از اولیای دانش‌آموزان درخواست کرد که فرزندان خود را فقط به سرویس‌های مدرسه بسپارند و به افراد دیگر اعتماد نکنند.
رئیس پلیس راهور تهران با هشدار به خانواده‌ها از اولیای دانش‌آموزان درخواست کرد که فرزندان خود را فقط به سرویس‌های مدرسه بسپارند و به افراد دیگر اعتماد نکنند.
سردار محمدرضا مهماندار در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: اول مهر موضوعی است که باید توسط آحاد جامعه مورد توجه قرار گیرد. در چنین شهری با این ازدحام اگر همکاری آحاد جامعه وجود نداشته باشد با مشکلات فراوانی همراه خواهیم بود. ما وظیفه داریم به عنوان پلیس راهور در کنار مردم حضور یابیم لذا از والدین تقاضا داریم که با ما در زمینه پارک کردن دوبله کنار مدارس خودداری کنند. همچنین از ابتدای حضور فرزند خود در مدارس از سرویس‌های مدرسه استفاده کنند. وی ادامه داد: حتی توقف‌های لحظه‌ای والدین که گمان می‌کنند رساندن فرزندشان تا در مدرسه طولی نمی‌کشد مشکل‌ساز است و باید موارد رعایت شوند.

سردارمهماندار ادامه داد: اگر والدین تمایل دارند در روز‌های ابتدایی فرزندانشان را رهسپار مدرسه کنند بهتر است از خودروی شخصی استفاده نکنند. در جلساتی که ما با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برگزار کردیم رؤسای راهور مناطق حضور داشتند و هماهنگی‌های لازم در بحث ایمن‌سازی و بهسازی علائم ترافیکی اطراف مدارس انجام شد. وی با بیان اینکه ما از زمان شروع مدارس در حاشیه مدارس حضور خواهیم داشت، گفت: بنده به عوامل راهور تأکید کردم تا به امورات مدارس و ترافیک‌های ایجاد شده که در اطراف آن‌ها وجود دارد رسیدگی کنند. از سوی فرمانداری، تاکسیرانی، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و سازمان آموزش و پرورش همکاری وجود داشته و مسئولانی که در این حوزه‌ها قرار دارند دلسوز شهروندان هستند و از هیچ اقدامی در جهت بهبود شرایط عبور نخواهند کرد.

سردار مهماندار گفت: در سرویس مدارس دو موضوع مهم مطرح است. اول ظرفیت و کاهش ترافیک و آلودگی و دوم موضوع دیگر ایمنی دانش‌آموزان است. امیدواریم به سمتی برویم که بتوانیم خودروی مخصوص حمل و نقل دانش‌آموزان تولید کنیم زیرا شرایط و علائمی که این خودرو‌های ویژه سرویس دارا هستند متفاوت است و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی خطاب به والدین دانش‌آموزان گفت: فرزندان خود را تنها به سرویس مدرسه بسپارند و به فرد دیگری اعتماد نکنند. افرادی که برچسب سرویس دانش‌آموزی را دارند آموزش دیده‌اند. رانندگان خودرو‌های سواری نمی‌توانند بیش از چهار‌نفر دانش‌آموز سوار کنند و دیگر خودرو‌ها نیز بر اساس ظرفیتی که در کارت خودروشان ذکر شده می‌توانند مسافر سوار کنند. وی در پایان خاطرنشان کرد: کمربند ایمنی باید حتی برای دانش‌آموزان که در صندلی‌های عقب می‌نشینند، استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار