کد خبر: 927308
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
پرسپولیس 3 - الدحیل یک
پرسپولیس با یک پیروزی حماسی مقابل تیم چند‌ملیتی الدحیل قطر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. دیشب سرخ‌ها بازی یک بر صفر باخته را با یک بازگشت رؤیایی در نیمه دوم ۳ بر یک بردند تا در یک شب به‌یادماندنی راهی نیمه‌نهایی شوند.

دو تیم محتاط و دست به عصا بازی را شروع کردند. هرچند که پرسپولیس بیشتر میدان‌داری می‌کرد، اما حملات سرخ‌ها زهر و صلابت کافی نداشت. تیم برانکو با اینکه خوب می‌دانست برای صعود نیاز به پیروزی آن هم با اختلاف دو گل دارد، با این حال جانب احتیاط را از دست نداد. الدحیل هم با خیال راحت بازی می‌کرد. پیروزی یک بر صفر بازی رفت حاشیه امنیت خوبی برای آن‌ها بود تا حتی با یک تساوی صعود خود را جشن بگیرند. روند بازی در ادامه بازی بیشتر به‌سود پرسپولیس بود، اما الدحیل خوب می‌دانست چه می‌خواهد و چه می‌کند. با این حال برتری پرسپولیس در دقیقه ۲۲ می‌توانست کامل شود، اما ضربه منشا به تیر خورد تا آه از نهاد همه بلند شود.

دقیقه ۳۲، اما سانتر از جناح چپ روی دروازه پرسپولیس در یک رفت و برگشت به نورالهی خورد و وارد دروازه بیرانوند شد تا ورزشگاه در سکوتی سنگین فرو برود. الدحیل حالا با روحیه و با برنامه‌تر بازی می‌کرد و بازی را عملاً در زمین پرسپولیس اداره می‌کرد، در عوض پرسپولیس کاملاً احساسی بازی می‌کرد. در میان قضاوت روشن ایرماتوف ازبک هم به سود قطری‌ها سنگینی می‌کرد تا پرسپولیسی‌ها بیشتر عصبانی شوند و نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند و نیمه اول را با شکست راهی رختکن شوند.

شروع نیمه دوم برای پرسپولیس خوب بود. یکی دو حرکت خوب از بشار رسن پرسپولیس را دوباره تیم برتر میدان کرد تا اینکه در دقیقه ۵۶ کرنر ارسالی نورالهی را سید جلال حسینی به زیبایی تبدیل به گل مساوی کرد. فشار حملات پرسپولیس در دقیقه ۷۵ باز هم نتیجه داد. فرار خوب علیپور و ارسال او با دخالت بشار رسن باعث اشتباه دفاع الدحیل شد تا گل دوم پرسپولیس به‌ثمر برسد.

دقیقه ۷۶ اوج هنر‌نمایی پرسپولیس بود. پاس عالی بیرانوند و فرار تماشایی منشا او را با دروازه‌بان تک به تک کرد تا مهاجم پرسپولیس با دریبل او گل سوم و مجوز صعود سرخ‌ها را بزند و پرسپولیس با این بازی تماشایی و در حضور پرشور هوادارانش راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار