کد خبر: 927288
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
سپاه استان چهارمحال و بختياري براي كمك به دانش‌آموزان نيازمند بيش از ۲۵۰۰ بسته كمك‌آموزشي، لوازم‌التحرير و البسه را به مناطق محروم در شهرستان‌هاي نه‌گانه و مناطق عشايري ارسال كرد تا بتواند سهمي در باسواد كردن افراد جامعه داشته باشد.
در اواخر شهريور‌ماه ذوق نزديك شدن به آغاز سال تحصيلي در دل دانش‌آموزان موج مي‌زند و ماهي است كه براي خريد مايحتاج تحصيل خود مانند دفتر، كتاب، كيف و لوازم‌التحرير به بازار مي‌روند.
شهريور‌ماه امسال براي دانش‌آموزان كمي متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته است؛ چراكه قيمت لوازم‌التحرير به‌شدت افزايش يافته و همه اقشار قدرت و توان خريد مايحتاج تحصيلي را ندارند و فرزندان اقشار كم‌درآمد جامعه مجبورند بدون خريد و همراه داشتن لوازم‌‌التحرير در كلاس درس حاضر شوند.
در اين روزگاري كه قيمت تحصيل هم بالا رفته و ظاهراً گراني دلار بر دفتر، كيف و كتاب هم تأثير گذاشته است، هستند افرادي كه نمي‌توانند براي فرزندانشان لوازم‌التحرير خريداري كنند و كودكان هم ناراحت هستند؛ از اين موضوع كه يا بايد جلوي همكلاسي‌هايشان خجالت‌زده شوند يا درس خواندن را كنار بگذارند، كار كنند و به‌عنوان كودك كار شناخته شوند.
حالا سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختياري براي كمك به دانش‌آموزان نيازمند بيش از 2500 بسته كمك‌آموزشي، لوازم‌التحرير و البسه را به مناطق محروم در شهرستان‌هاي نه‌گانه و مناطق عشايري ارسال كرد تا بتواند سهمي در باسواد كردن افراد جامعه داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار