کد خبر: 927286
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
رئيس بنياد حمايت از كودكان سرطاني اردبيل خواستار حمايت مسئولان و دستگاه‌هاي مرتبط براي ايجاد اولين كلينيك تخصصي كودكان سرطاني در اردبيل شد.
جواد قرآن نويس در تشريح برنامه‌ها و اقدامات درماني و حمايتي اين بنياد از كودكان سرطاني استان اردبيل افزود: بنياد حمايت از كودكان سرطاني در سال ۸۵ فعاليت‌هاي خود را رسماً آغاز كرده و تاكنون در حوزه‌هاي درماني و حمايتي از سوي خيران، توانسته اقدامات مطلوبي را انجام دهد.
وي با اشاره به پوشش كامل مالي بنياد در حوزه درماني و رفاهي كودكان مبتلا به سرطان در اين استان تصريح كرد: امروز هيچ كودك سرطاني در اردبيل به لحاظ مالي و درماني مشكلي نداشته و تمام هزينه‌هاي درماني آنها از سوي خيران و توسط بنياد پرداخت مي‌شود.
رئيس بنياد حمايت از كودكان سرطاني اردبيل تأكيد كرد كه تمام هزينه‌هاي بيمارستاني دولتي و غيردولتي، دارو، آزمايشگاه، پاتولوژي، سي‌تي‌اسكن، ام‌آر‌اي و راديولوژي كودكان مبتلا به سرطان و نيز اعزام اين كودكان به مراكز درماني محك تهران، مشهد و بوشهر از سوي اين بنياد پرداخت مي‌شود.
وي بيان داشت: علاوه بر اين هزينه‌هاي فيزيوتراپي، تهيه پروتز، كاردرماني، شنوايي‌سنجي، گفتار درماني، مشكلات پوستي، دندانپزشكي، هزينه سفرهاي درماني و حتي خدماتي نظير تهيه شيرخشك رژيمي و پوشك بچه و... به‌عنوان هزينه‌هاي جانبي از سوي بنياد پرداخت مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار