کد خبر: 927269
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: با توجه به ایام سوگواری و تعطیلات پیش رو، دادوستد‌ها کاهش می‌یابد و موجب ایجاد نوساناتی در بازار ارز می‌شود.
جوان آنلاین: محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه، درباره آخرین وضعیت طلا و سکه اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری و تعطیلات پیش رو، دادوستد‌ها کاهش می‌یابد و موجب ایجاد نوساناتی در بازار ارز می‌شود، بنابراین قیمت طلا و سکه متأثر از قیمت ارز خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت طلا و سکه در هفته آینده ثابت خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که قیمت‌ها ثابت می‌ماند چرا که در روز دوشنبه قیمت جهانی تغییر خواهد کرد و قیمت‌های داخلی متأثر از قیمت جهانی و قیمت ارز خواهد بود، بنابراین ثبات بازار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

کشتی‌آرای، گفت: قیمت جهانی طلا بدون تغییر بود و تغییری بر روی قیمت جهانی نگذاشته است، اما با توجه به اینکه روز گذشته قیمت ارز افزایش داشت، این موضوع بر قیمت طلا و سکه اثر گذاشت و قیمت طلا و سکه را با افزایش قیمت مواجه کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه با اشاره به تعطیلی ۶ روزه بازار، گفت: در این چند روز تعطیلی بازار قیمت ارز افزایش و دادوستد‌ها کاهش خواهد داشت و به نوعی تقاضا در بازار سکه کاهش می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار