کد خبر: 927146
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
شهردار اراک:
شهردار اراک گفت : مرکز بنياد ايران‌شناسي به زودی در پارک شهر افتتاح می شود.

شهردار اراک گفت : مرکز بنياد ايران‌شناسي به زودی در پارک شهر افتتاح می شود.

داود تاجران شهردار اراک در آيين افتتاح جشنواره گل‌هاي فصلي اراک اظهار کرد: در راستاي سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي عمراني و شهري از هيچ کوششي دريغ نمي‌کنيم، چراکه به دنبال اين هستيم که استان مرکزي به‌عنوان پيشروترين شهر کشور در اين خصوص مطرح باشد.

وي با بيان اينکه در کشور دچار يک تهاجم به‌ظاهر نرم و آرامي هستيم افزود: با توجه به اينکه روزبه‌روز فشارها بيشتر مي‌شود  اين تهاجم و فشارها مسئولين را در انجام پروژه‌ها مصمم‌تر کرده است.

تاجران تصريح کرد: در آرامستان در آخر هفته باوجود سه ورودي ترافيک سنگيني را شاهد بوديم  که با 9 خروجي ديگر که آماده‌شده در حال حاضر شاهد 12 ورودي و خروجي و کاهش ترافيک هستيم.

وي با بيان اينکه مانع خطوط لوله در پل ورزش به‌زودي برطرف مي‌شود اضافه کرد: در اين پروژه 6 پل در قالب يک مجموعه پل تقاطع غير هم‌سطح انجام مي‌شود هر 15 روز يک‌بار يک پل را زير بار ترافيک مي‌بريم.

 شهردار اراک از ديگر پروژه‌ها به ايجاد لاين دوچرخه‌سواري اشاره کردواز افتتاح دو سالن ورزشي هزار مترمربعي، نورپردازي و المان ميدان نماز، طرح شهردار مدرسه در آينده نزديک خبر داد.

وي از ديگر اقدامات شهرداري و شوراي شهر به ايجاد طرح دوام اشاره کرد و افزود: اين طرح به‌منظور مقابله بحران‌هايي همچون سيل، زلزله به‌صورت محله به محله به آموزش افراد در راستاي امدادرساني به‌صورت فني و تخصصي مي‌پردازد.

شهردار اراک از ديگر پروژه‌ها به پارک بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: اين پارک در شرف اتمام است که بيشتر از نقطه نظرات بانوان در راستاي استانداردسازي آن بهره‌گيري شده که وسعت اين پارک 95 هزار مترمربع است وادامه داد: همچنين  به‌زودي شاهد بهره‌برداري پل شريعتي، علم‌الهدي و پل شهيد سيدي خواهيم بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر