عليرضا جزء قاسمي گفت: مديران آب و فاضلاب استان بايد هميشه پاسخگوي مردم بوده و بيشتر از گذشته به امر خدمتگذاري به مردم بپردازند.
وي با تأكيد بر اينكه مديران بايد با تلاش مضاعف رضايت خاطر مشتركان را جلب كنند افزود: مديران كم كار شناسايي و درباره آنان تصميمگيري خواهد شد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اينكه با وجود مشكلات فراوان آب شرب مورد شهروندان بدون هيچ مشكلي تأمين ميشود افزود: خدمات شركت آب و فاضلاب استان زنجان بايد از ميزان رضايت بخش فعلي نيز ارتقاء يابد.
جزء قاسمي با تأكيد بر رعايت نظم اداري كاركنان گفت: موفقيت مديران و مجموعه زير نظر آنان به ميزان كيفيت كارها و برنامهريزي دقيق آنان ارتباط دارد تا بتوانند رضايت مشتركان و مراجعان را جلب نمايند.