کد خبر: 927064
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان البرز از برگزاري كنگره شهدا خبر داد و گفت: استان البرز براي اولين بار ميزبان كنگره شهداي كشور شد.
سردار ابوالفضل اسلامي با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهريور اظهار داشت: امسال براي نخستين بار كنگره شهداي استاني كشور در البرز برگزار مي‌شود كه بايد تمهيدات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي هر چه باشكوه برگزار كردن اين مهم انديشيده شود.
وي با بيان اينكه اين كنگره 6 مهر و در هفته دفاع مقدس در البرز برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: بايد از توان تمامي دستگاه‌ها براي برگزاري اين كنگره استفاده شود تا بتوانيم برنامه‌هايي در شأن شهدا داشته باشيم.
مديركل حفظ آثار استان البرز هدف از برگزاري اين كنگره‌ها را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل امروز عنوان و ادامه داد: نوجوانان و جوانان امروز بايد درك درستي را از فرهنگ ايثار و شهادت داشته باشند و بايد در اين زمينه سياست‌هاي فرهنگي مناسبي را براي جذب بيشتر جوانان و نوجوانان به اين فرهنگ اتخاذ كرد.
وي خاطرنشان كرد: با گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس نبايد اجازه دهيم كه جانفشاني‌ها و از خودگذشتگي رزمندگان اسلام به دست فراموشي سپرده شود.
اسلامي گفت: برگزاري يادواره شهدا گامي مهم در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و مي‌تواند نسل امروز را با آرمان‌هاي شهدا انس دهد.
وي با اشاره به اهميت برگزاري اين كنگره اظهار داشت: هم اكنون هفت كميته به منظور برگزاري اين كنگره در البرز تشكيل شده است و مسئولان اين كميته‌ها نيز مشخص و شرح وظايفشان نيز اعمال شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار