کد خبر: 927063
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
در راستاي حمايت از دانش‌آموزان محروم شهرستان اسلامشهر، طرح يك كاسب يك دانش‌آموز در سطح مناطق تحت پوشش به اجرا در آمد.
روح‌الله ملك محمدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج اصناف شهرستان اسلامشهر با اعلام اين خبر گفت: در اين طرح كه به همت حوزه مقاومت بسيج اصناف شهرستان اسلامشهر با همكاري اتاق اصناف و اتحاديه لوازم التحرير اين شهرستان و كسبه تحت پوشش به اجرا درآمده، اقلام مورد نياز دانش‌آموزان از قبيل كيف وكفش، لوازم التحرير و نوشت افزار آنها تهيه و تأمين مي‌شود.
وي افزود: در مرحله نخست طرح يك كاسب يك دانش‌آموز، تعداد350 دانش‌آموز نيازمند تحت پوشش قرار گرفته و لوازم مورد نياز آنها براي سال تحصيلي جديد، ازسوي كسبه شهرستان تأمين و در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج اصناف اسلامشهر، تأكيد كرد: در طول تاريخ انقلاب اسلامي، كسبه و اصناف همواره در عرصه‌هاي دفاع از آرمان‌هاي نظام و انقلاب حاضر شده و با ايثارجان و مال خود در دفاع از وطن و نظام خود ايفاي نقش نموده‌اند.
ملك محمدي بيان كرد: با توجه به فرارسيدن فصل بازگشايي مدارس و تكاپوي خانواده‌ها براي تهيه لوازم التحرير و البسه براي دانش‌آموزان، كسبه واصناف شهرستان اسلامشهر در يك اقدام جهادي، وارد عرصه شده و هركاسب هزينه تهيه لوازم التحرير و كيف و كفش يك دانش‌آموز نيازمند را تقبل و تأمين نموده و در اختيار وي قرار مي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد: طرح جهادي ياد شده تا پايان مهرماه سال‌جاري ادامه داشته و اميدواريم با مشاركت و همكاري تعدادي ديگري از كسبه و اصناف بسيجي جهادگر، بتوانيم به گروه‌هاي ديگري از دانش‌آموزان نيازمند منطقه خدمات‌رساني نماييم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار