کد خبر: 927049
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
رئیس کمیته ملی المپیک ایران دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و از قول لالوویچ از حمایت ویژه از کشتی ایران خبر داد.
 
صالحی امیری و لالوویچ

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضاصالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دیدار اخیرش با لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی که در محل اقامت هیات ایرانی در لوزان برگزار شد گفت: نشست مثبت و تاثیر گذار بود. لالوویچ دراین دیدار ضمن اعلام رضایت از همکاری نزدیک فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی، کشتی ایران را یکی از ارکان اصلی این رشته در دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد: در این دیدار که دیداری کاملا صمیمانه بود به خدمات ارزشمند رسول خادم ریاست فدراسیون کشتی ایران و همچنین ظرفیت این رشته در کشور و طرفداران میلیونی آن اشاره و برخی محدودیت ها را نیز مطرح نمودیم. وی به شرایط کشتی ایران کاملا اشراف دارد و حتی می توان گفت که او خود از علاقمندان کشتی ایران و همچنین کشتی ایرانی است.
رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که بعد از این دیدار آیا همچنان دغدغه ای برای بروز حاشیه و مشکل برای کشتی ایران وجود دارد یا خیر؟ اینگونه پاسخ داد: واقعیت این است که خود لالوویچ هم بر پتانسیل و زمینه های مثبت موجود در کشتی ایران از استعدادهای نوجوان و پرشمار گرفته تا تماشاگران و علاقمندان میلیونی اشراف و شناخت کامل دارد؛ ضمن اینکه او در این نشست قول داد از بروز هر گونه مشکلی که باعث ایجاد حاشیه برای این رشته در ایران می شود جلوگیری کند. امیدواریم با ایجاد تعاملات هر چه بیشتر از این رشته ملی، بومی و ورزش اول کشورمان حمایت و حراست نماییم.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان با اشاره به دعوتش از لالوویچ برای حضور در ایران گفت: امیدواریم این اتفاق با پیگیری فدراسیون کشتی هر چه سریعتر بوقوع بپیوندد تا با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی بتوانیم ظرفیتهای موجود را کاملا واضح و دقیق به ایشان نشان داده و روابط خوب این مجموعه با ورزش ایران را عمق ببخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار