کد خبر: 927024
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: تصمیم‌گیری هیات رئیسه در خصوص طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی به جلسه هفته آینده موکول شد.
جوان‌آنلاین: بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به تشکیل نشدن جلسه هیات رئیسه مجلس در روز گذشته اظهار داشت: با توجه به حضور نمایندگان از جمله اعضای هیات رئیسه در حوزه‌های انتخابیه، امکان تشکیل جلسه هیات رئیسه فراهم نشد و این نشست به هفته آینده موکول شد.

وی افزود: بر این اساس تصمیم گیری در خصوص طرح «تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی» نیز که قرار بود در نشست هیات رئیسه صورت بگیرد به نشست هفته آینده موکول شد.

نعمتی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه و تشکیل جلسه هیات رئیسه در خصوص بررسی مجدد یا عدم بررسی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در صحن علنی مجلس تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است در آخرین جلسه علنی مجلس پیش از تعطیلات اخیر، طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی که در ۵۱ ماده و از سوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تهیه شده، در دستور کار قرار گرفت، اما با اخطار مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مردم تهران و پذیرش اخطار از سوی مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس به بهانه وجود بار مالی، این طرح از دستور کار خارج شد؛ بسیاری از نمایندگان از جمله اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پذیرش اخطار بار مالی در هنگام بررسی کلیات یک طرح را تخلف رئیس جلسه خواندند و در پی این ماجرا رئیس این کمیسیون در نامه‌ای به هیات رئیسه خواستار در دستور کار قرار گرفتن مجدد طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار