کد خبر: 927018
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
لیگ جهانی کاراته‌ وان ۲۰۱۸ - برلین
در پایان دومین روز رقابت‌های ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در برلین، سجاد گنج‌زاده فینالیست شد و ذبیح‌الله پورشیب نیز همانند مهدی‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت.
 

جوان آنلاین: از صبح شنبه (۲۴ شهریور) دومین روز از ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ به میزبانی شهر برلی در آلمان پیگیری شد که در پایان رقابت‌ها، سجاد گنج‌زاده موفق شد به فینال این مسابقات راه یابد و ذبیح‌الله پورشیب نیز به دیدار رده‌بندی رسید تا کاراته‌کاهای ایران در انتظار یک طلا و یک برنز دیگر باشند.

روز گذشته نیز امیر مهدی‌زاده موفق شد به دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

نتایج کسب شده روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

وزن ۸۴+ کیلوگرم

۱) سجاد گنج‌زاده پس از یک دور استراحت، در دور دوم ۴ بر ۳ "برایان ایر" از آمریکا را برد. در مبارزه دوم ۶ بر ۴ "آلپ ارسالان یامان اوغلو" از ترکیه را شکست داد و در سومین دیدارش ۴ بر ۳ "هرولیند نیشوچی" از کوزوو را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با "آنجلو وسیچ" از کرواسی دیدار کرد که ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی فینال شد. گنج‌زاده یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف "گوگیتا آرکانایا" خواهد رفت.

۲) سامان حیدری دیگر ملی‌پوش ایران در این وزن بود که ابتدا "ادین ساریچ" از بوسنی هرزگوین را ۳ بر ۲ مغلوب کرد و در ادامه مقابل "فرناندز ویزوته" از اسپانیا به برتری ۵ بر صفر رسید. حیدری سپس "سلیم بندیاب" از فرانسه را یک بر صفر شکست داد و در دیدار چهارم ۶ بر یک نتیجه را به "آنجلو وسیچ" از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن ۸۴- کیلوگرم

۱) ذبیح‌الله پورشیب ابتدا ۴ بر صفر "ایلیا گرانوسوف" از روسیه را شکست داد و در ادامه ۲ بر صفر "میگوئل آمارگوس" از آرژانتین را مغلوب کرد. او در سومین دیدارش ۵ بر صفر "کنجی گریلون" فرانسوی را برد. پورشیب در چهارمین مبارزه خود به مصاف مهدی خدابخشی رفت که ۴ بر ۳ به برتری رسید اما در نیمه نهایی ۴ بر ۲ مقابل "دانیار یولداشف" از قزاقستان شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. 

۲) مهدی خدابخشی دیگر کاراته‌کای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم هم ابتدا ۶ بر صفر "ویکتور استوسکی" از مقدونیه را برد و سپس ۵ بر ۴ از سد "ریکتو شیمادا" از ژاپن گذشت. او در سومین مبارزه "والری چوباتار" از اوکراین را یک بر صفر برد و در بازی چهارم ۴ بر ۳ مغلوب پورشیب شد و از ادامه مسابقات بازماند.

وزن به ۶۸+ کیلوگرم بانوان

حمیده عباسعلی ابتدا "سون ون ژو" از چین‌تایپه را ۵ بر صفر برد و در ادامه ۲ بر صفر مغلوب "نیکلا برتا" از مجارستان شد و از ادامه رقابت‌ها بازماند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار