کد خبر: 926996
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
از محل سفر ریاست جمهوری
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای جاده شبستر - تسوج تصویب شده بود اما تاکنون این مقدار ابلاغ نشده است.

مجید خدابخش در بازدید از عملیات اجرایی جاده شبستر- تسوج و سه‌راهی سیس از بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر از بزرگراه شبستر- تسوج تا چهار ماه آینده خبر داد و  اظهار داشت: این جاده یکی از پروژه‌هایی است که در طول سالیان گذشته کلنگ‌زنی شده اما روند تکمیل آن بسیار کند بوده که از سال گذشته این روند شتاب بالایی گرفته است.

وی ادامه داد: برای این پروژه در طول سال گذشته اعتبار 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده بود، اما میزان تخصیص بسیار بالاتر از این مقدار بوده و در مجموع ۱۲ میلیارد در طول سال ۹۶ برای این پروژه تزریق شده بود که حدود 7 یا 8 میلیارد آن صرف طلب پیمانکاران قبلی شد.

خدابخش با اشاره به اعتبار 7 میلیارد و ۷۰۰ میلیونی این پروژه در طول سال‌جاری گفت: هم اکنون پنج کیلومتر از این جاده از سمت شبستر به کوزه‌کنان توسط پیمانکار در حال آسفالت‌ریزی است و با احتساب ابنیه فنی مسیر، امیدواریم با روند پیش‌رو تا چهار ماه آینده در مجموع ۱۰ کیلومتر از این راه بهره برداری شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تصویب شده بود اما تاکنون این مقدار ابلاغ نشده است.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری مسیر باقی‌مانده راه از کوزه‌کنان تا تسوج نیز یادآور شد: برای پیشبرد ادامه مسیر نیز اقدام به برگزاری جلساتی با مسوولان کشوری، نمایندگان مجلس و همچون مدیران استانی خواهیم کرد تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

خدابخش این جاده را از اولویت‌های مهم عمرانی در استان دانست و خاطرنشان ساخت: هم اکنون جاده‌های اهر- تبریز، هشترود- مراغه، تبریز- مرند، سهند و شبستر- تسوج از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان در بخش راه محسوب می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر