کد خبر: 926928
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
مخالفت شورای برون‌مرزی با برخی اعزام‌های تیم‌های کشتی به مسابقات بین‌المللی اعتراض پیشکسوتان و چهره‌های نامدار و قدیمی کشتی را به دنبال داشته است. ابراهیم جوادی، عضو شورای فنی کشتی آزاد با انتقاد از این تصمیم، آن هم در حالی که مقرر شده بود هزینه اعزام‌ها توسط خود کشتی‌گیران پرداخت شود، گفت: «چطور است که این همه توریست از کشور خارج می‌شوند و با خود ارز می‌برند،، اما وقتی پای کشتی و شرکت در مسابقات بین‌المللی به میان می‌آید با آن مخالفت می‌شود. واقعاً نمی‌دانم چه تفکری پشت این مخالفت وجود دارد.»
جوادی ادامه داد: «اگر نمی‌خواستند موافقت کنند، بهتر بود قبل از این به ما می‌گفتند. کشتی‌گیران یک سال زحمت می‌کشند تا با حضور در میادین جهانی افتخارآفرینی کنند. برای این کار تمرین می‌کنند، مسابقات انتخابی برگزار می‌شود، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد، اما به جای تشویق و حمایت فقط مخالفت می‌کنند. این اذیت و آزار کشتی است، نه چیز دیگری. فدراسیون در حال حاضر تحمل می‌کند،، اما این تحمل حد و اندازه‌ای دارد.»
او گفت: «این روز‌ها تنها حامی کشتی، اسپانسر فدراسیون است که به خاطر اعتماد و احترامی که برای رسول خادم قائل است، هیچ وقت خواسته‌اش را رد نمی‌کند. اسپانسر تنها کسی بود که از ملی‌پوشان کشتی تقدیر کرد و به آن‌ها پاداش داد. آینده کشتی ما دست جوانان و نوجوانان است و باید از آن‌ها حمایت کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار