کد خبر: 926898
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
با توجه به بند ۱۲ از  فرآیند انتخابی تیم های ملی و نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، مسابقه انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن کشتی گیر اعزامی وزن 82 کیلوگرم به رقابت های جهانی کشتی مجارستان برگزار می شود.
 

جوان آنلاین: این دیدار روز 5 مهرماه در خانه کشتی محمدبنا برگزار خواهد شد و کشتی گیران پس از وزن کشی با دو کیلوگرم ارفاق در ساعت هفت و نیم صبح، از ساعت 10:30 به مصاف هم می‌روند.

کشتی اول این مسابقه درون اردویی بین سعید عبدولی و کیوان رضایی (نفر دوم رقابت های انتخابی) برگزار می شود و در صورت پیروزی عبدولی (با توجه به پیروزی قادریان مقابل کیوان رضایی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی)، وی دیدارهای نهایی را با یوسف قادریان برگزار و پیروز 2 کشتی از 3 کشتی فرد اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان خواهد بود.

با توجه به حضور کیوان رضایی نفر دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان در رده سنی تیم ملی امید، رقابت وی با سعید عبدولی صرفا می‌تواند مبنای ارزیابی کادر فنی ذیربط از عملکرد نامبرده قلمداد شود و در صورت پیروزی وی در دیدار با سعید عبدولی، نیازی به مسابقه بین وی و یوسف قادریان  تشخیص داده نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار