کد خبر: 926869
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۵۶ هزار و ۱۰۲ مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند.
مدیرپایانه مرزی تمرچین پیرانشهر با بیان اینکه از این تعداد مسافر ۴۳ درصد ایرانی و ۵۷ درصد خارجی بودند گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۶ درصد رشد نشان می‌دهد.
رحیم غلامیان با بیان اینکه این مسافران با ۲ هزار و ۶ دستگاه اتوبوس از این مرز تردد کرده‌اند افزود: این تعداد نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳ درصد رشد دارد.
وی با بیان اینکه پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر پایانه صادراتی است گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۸۶۰ دستگاه کامیون صادراتی از مرز تمرچین تردد کرده است که ۴۹ درصد رشد دارد.
غلامیان تعداد تردد خودرو‌های ترانزیتی از این مرز را ۶ هزار دستگاه برشمرد و اعلام کرد: این میزان تردد امسال ۱۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت و ساز در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر گفت: امسال برای تکمیل عملیات عمرانی در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
غلامیان محوطه‌سازی زون چهار، ساخت کریدور مسافری و دیوار نهایی ترانزیت مسافری را از اقدامات عمرانی در پایانه مرزی عنوان و خاطرنشان کرد: تسهیل تردد از پایانه مرزی تمرچین و ارتقای کیفیت خدمات از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار