کد خبر: 926764
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
با حکم مراجع قضایی صورت گرفت
با حکم مقامات قضایی دو نفر از شهروندان بنابی در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب در استان آذربایجان‌شرقی دستگیر و بازداشت شدند.

فرماندار بناب در گفت‌وگویی با تائید خبر بازداشت دو متهم دیگر در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب اظهار کرد: پرونده مزبور از سوی مقامات ذی‌ربط در حال رسیدگی است.

امین رفیعی تصریح کرد: همچنین از چهار نفر متهم دستگیر شده سه روز پیش سه نفر از آنها با قید وثیقه و ضمانت آزاد شدند.

این گزارش حاکی است، نخستین دستگیری از بازداشت کارکنان شهرداری بناب و عوامل دخیل در این پرونده در مهرماه سال 1395 اتفاق افتاد.

مردم شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان رسیدگی به این پرونده همچنین دستگاه قضایی بر ضرورت رسیدگی بدون اغماض و قاطعانه دستگاه قضایی در خصوص پرونده اختلاس و ارتشاء در شهرداری بناب و سایر مجموعه‌های دیگر تاکید می‌کنند.

از این رو، تسریع در روند رسیدگی به این پرونده و اطلاع‌رسانی عمومی در مورد آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و جامعه منتظر اعلام نتایج این پرونده از سوی دستگاه قضایی است تا مشخص شود چه کیفر و محکومیتی در قبال متخلفان صادر و اعمال خواهد شد؟

گفتنی است، با دستگیری دو متهم جدید در ارتباط با پرونده ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب تعداد دستگیرشدگان این پرونده به 34 نفر افزایش یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر