کد خبر: 926681
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
در جهت محرومیت زدایی و واگذاری اسناد توسط بنیاد مستضعفان
در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور به عنوان پشتوانه اقتصادی، روز شنبه ۲۴ شهریورماه بیش از ۵۵۰۰ سند رایگان توسط بنياد مستضعفان به واجدان شرایط شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگر و جام خانه تحویل می‌شود.

در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور به عنوان پشتوانه اقتصادی، روز شنبه ۲۴ شهریورماه بیش از ۵۵۰۰ سند رایگان به واجدان شرایط شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگر و جام خانه تحویل می‌شود.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، در راستای منویات مقام معظم رهبری واجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور، روز شنبه طی سه مراسم جداگانه در روستای "جامخانه شهرستان میاندرود" بیش از هزار سند، در روستای "نیازاباد بندر ترکمن" سه هزارسند و در "درگز" نیز بیش هزار و پانصد سند مسکونی و کشاورزی تقدیم می‌شود.

ثبت رکورد اهدای 5500 سند

بنابراین گزارش، در هریک از این ۳ آیین اهدای اسناد واگذاری املاک که با حضور محمد سعیدی کیا؛ رییس بنیاد مستضعفان و جمع از معاونان، نمایندگان، ولی فقیه در مناطق مذکور، استانداران و مدیران استانی برگزار می‌شود، به نیت ۱۴ معصوم (ع)، تعداد ۱۴ سند به صورت نمادین به مردم اهدا خواهد شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: قیمت زمین‌های زراعی و مسکونی که اسناد واگذاری آن‌ها براساس منویات مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا می‌شود، بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان و با متراژ کلی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار کشاورزی و مسکونی است که تقریبا به صورت رایگان به مردم کم برخوردار مناطق یاد شده در استان‌های گلستان و مازندران، واگذار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار