کد خبر: 926659
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تاکید به اینکه امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت با صلابت تمام به حرکت خود ادامه می دهد، گفت: در این راه دشمنان اسلام از هر توطئه ای برای اسلام و انقلاب هراسی بسیجیان استفاده می کنند.

سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد اظهار داشت: اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمن از ناامنی مرزهای کشور نا امیدشده و جنگ اقتصادی علیه کشور راه انداخته است که با ولایت مداری می توان توطئه اقتصادی دشمن رانابود کرد.

وی باتاکید به اینکه امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت با صلابت تمام به حرکت خود ادامه می دهد، افزود: در این راه دشمنان اسلام از هر توطئه ای برای اسلام و انقلاب هراسی بسیجیان استفاده می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اظهارکرد: مسئولان نظام باید برای مقابله باجنگ اقتصادی دشمن لباس رزم برتن کرده با اطمینان به وعده الهی مشکلات کشور راحل کنند.

وی درخصوص پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) نیز گفت: ما تا خون در رگ داریم فدای رهبر بوده و با توکل به خدا در مسیر پیشرفت، خدمات رسانی به مستضعفین عالم از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر