کد خبر: 926638
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید، کیانوش خودش نخواسته در رقابت‌های جهانی شرکت کند.
 
علی مرادی

جوان آنلاین: علی مرادی اظهار کرد: دعوت نشدن کیانوش به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی بحث شورای عالی فنی بود و ما هم براساس اینکه باید تایید نهایی را اعلام کنیم، این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: البته آقای رستمی خودش هم دوست داشت که برای حضور در پیکارهای جهانی در اردو نباشد و ما هم این خواسته را مورد موافقت قرار دادیم و این دلیلی نیست که از شایستگی‌های ایشان چیزی کم شده باشد و بعد از رقابت‌های جهانی امیدواریم برای برنامه‌های المپیک کنار ما باشد.

مرادی بیان کرد: زمانی که کیانوش قهرمان المپیک می‌شود، می‌گویند چون به این شکل تمرین کرده، موفق بوده ولی الان عکس آن صحبت را مطرح می‌کنند.

رئیس فدراسیون درباره نتایج وزنه‌برداران ایرانی در جاکارتا و حذف نیمی از آنان اظهار کرد: چهار سال پیش سه نفر اوتی داشتیم و نایب قهرمان المپیک هم حذف شد. آنچه متاسفانه دیده شده، بحث حذفی‌ها بود و رکورد دنیای سهراب مرادی به چشم نیامد و این در حالیی است که یکی از چهار رکورد کل رشته‌های بازی‌های آسیایی همین مورد بود.

وی تصریح کرد: طی 40 سال گذشته حتی با مربی خارجی دو مدال طلای بازی‌های آسیایی در هیچ دوره‌ای نداشته‌ایم اما این دوره با مربی ایرانی که زحمات زیادی کشیده این مهم حاصل شد. می‌توانستند تاکتیک را به گونه‌ای انتخاب کنند که حذف نشوند اما چون ورزشکار در رتبه‌های پایین‌تر از سوم قرار بگیرد آن رتبه دیگر اعتباری برای کاروان ایران ندارد برای کسب مدال ریسک کردند که این اتفاقات افتاد.

مرادی در پاسخ به پرسشی که پیش‌بینی‌اش کسب مدال‌های بیشتر نبوده؟ گفت: بله، بعضی وقت‌ها یک نقطه را به صورت حداقل یا حداکثر درنظر می‌گیریم و برنامه‌ریزی کرده بودیم بیشتر از حد کیفی دوره‌های قبل مدال کسب کنیم که اینجوری بود اما در بحث کمی انتظارمان بیشتر بود ولی چیزی از شایستگی‌های ورزشکاران ما کم نشده است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار