کد خبر: 926608
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
فرمانده سپاه:
فرمانده سپاه گفت: آنهایی که در اطراف و در شعاع ۲ هزار کیلومتری خاک ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک های سپاه از دقت بالایی برخور دارند.
جوان آنلاین: سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی سخنانی گفت: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی و فرماندهی و به کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و پرواز فناوری‌های در اختیار سپاه، توانست انتقام خون شهیدان مظلومی که در پایگاه در مریوان به شهادت رسیدند و بقیه شهیدان منطقه کردستان را بگیرد.

فرمانده سپاه تاکید کرد: انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان بویژه ابرقدرت‌هایی است که فکر می‌کنند می‌توانند اهداف پلید و زورگویی‌هایشان را به ما تحمیل کنند.

سرلشکر جعفری افزود: امروز برخورداری ما از انبوه موشک‌های با برد ۲ هزار کیلومتری نقطه زن، توان بی نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت‌ها و توانمندی‌های نیرو‌های مومن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

فرمانده کل سپاه همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود با صدا و سیما با بیان اینکه هر چه داریم از شهیدان است و راه آن‌ها را دامه می‌دهیم، گفت: شهیدان گمنام که پیکر آن‌ها سال‌ها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته‌اند.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه مدیون شهیدان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، پیام آن‌ها را با استقامت و پایداری به دنیا برسانیم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
said
|
Switzerland
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
سلام. عزیزان موشکهای دوهزارکیلومتری کافی نیست سپاه پاسداران باید موشکهای بالستیک اتمی داشته باشد به هر قیمتی . با مسلح شدن ایران به قویترین و ویرانترین سلاح ها و ریشه کن کردنِ نفوذیها همه مشکلات حل خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
سلامتی امام زمان (عج) صلوات
سلامتی ولایت و سرباز شجاع ولایت صلوات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار