کد خبر: 926601
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: سهم درآمد سرانه استان اردبیل حداکثر ۷۰ درصد میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم مظفری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی در اردبیل اظهار داشت:  سهم درآمد سرانه استان اردبیل حداکثر 70 درصد میانگین کشوری است که سهم اشتغال در بخش‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این که استان اردبیل در بخش کشاورزی وضعیت مطلوبی دارد بیان کرد: توسعه زمینه گردشگری و توریسم پیشرفت روزافزونی می‌کند که به همین منظور نیاز است استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان هدف اصلی جذب گردشگران است و علی‌رغم این موضوع در حوزه صنعت با جایگاه واقعی فاصله زیادی داریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: برای رسیدن به برنامه اساسی و حمایت‌های لازم به منظور رسیدن به توسعه و پیشرفت استان باید تلاش‌های ویژه‌ای انجام شود که باید در این زمینه در راستای حل مشکلات موجود برنامه‌های اساسی تدوین شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

مظفری تصریح کرد: ساماندهی و تسریع به رسیدگی مشکلات یک امر لازم و ضروری است که در این زمینه نیازمند ایجاد ساماندهی و برنامه‌های اساسی هستیم تا بتوانیم به امور مودیان مالیاتی در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی کرده و مشکلات موجود در راستای حل مشکلات مالیات در این زمینه را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی محور کارهای این مجموعه است و در این زمینه باید مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در راستای حرکت در توسعه صاحبان واحدهای تولیدی استان برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات را تسهیل بخشیده و عملکرد و مشکلات استانی را با در نظر گرفتن محورهای مختلف برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر