کد خبر: 926583
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
علت انفجار یک واحد مسکونی در تبریز؛
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت:علت انفجار منجر به آتش‌سوزی واحد مسکونی ولیعصر جنوبی در تبریز، نگهداری مواد اشتعال‌زا بود که در این خانه به علت بی‌احتیاطی صاحب منزل نگهداری می‌شد.

عصر روز چهارشنبه انفجاری در منزل مسکونی واقع در خیابان ولیعصر جنوبی تبریز رخ داد که برای بررسی علت این حادثه و تعداد مصدومان همچنین برآورد خسارت، خبرگزاری فارس گفت‌وگویی با مسوول ستاد عملیات آتش‌نشانی تبریز و معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی انجام داد.

آسمانی در این گفت‌وگو اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۱۸:۹ با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تبریز، این اعلام به ایستگاه شماره ۵ ولیعصر، خیابان آذری واصل شد و نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گزارش مبنی بر انفجار گاز بود که همکاران با اطفای آتش‌سوزی و لکه‌گیری، در حال علت‌یابی هستند و مورد خاصی وجود ندارد.

مسوول ستاد عملیات خاطرنشان کرد: الحمدالله در این حادثه مصدوم و فوتی وجود ندارد.

وی ابراز کرد: این حادثه در اثر انفجار رخ داده است؛ دیوارهای اطراف ضلع جنوبی و پنجره‌های ضلع شمالی منزل آسیب‌دیده است، حتی دیوار و پنجره‌های همسایگان اطراف این خانه نیز دچار آسیب شده است.

آسمانی گفت: علت این حادثه در حال بررسی بوده و بعد از بررسی نتیجه اعلام خواهد شد.

هاشم شعفی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز بعد از ظهر گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی منجر به انفجار در خیابان آذری تبریز به دستمان رسید که طبق این گزارش یک واحد منزل مسکونی در طبقه چهارم دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام گزارش نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و الحمدالله هیچ مورد خاصی وجود نداشت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دلیل این آتش‌سوزی منجر به انفجار، نگهداری مواد اشتعال‌زا بود که در این خانه به علت بی‌احتیاطی صاحب منزل نگهداری شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر