کد خبر: 926554
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
زن معروف به خاله شهلا که خانه‌اش را پاتوق رانندگان ترانزیت ترکیه کرده بود و با همدستی دو مرد قوی هیکل از آن‌ها اخاذی می‌کرد بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل دو راننده ترانزیتی ترکیه‌ای در تهران به اداره پلیس رفتند و از زن جوانی به نام خاله شهلا به اتهام سرقت اموال و ضرب و جرح شکایت کردند.
یکی از شاکیان گفت: من و دوستم هر دو اهل کشور ترکیه و راننده ترانزیت هستیم. مدتی قبل در تهران با زن جوانی به نام خاله‌شهلا آشنا شدیم. او خانه‌اش پاتوق رانندگان ترانزیت است و ما در خانه‌اش مشروب و تریاک مصرف می‌کنیم. ما چند باری به خانه‌اش رفته بودیم و هر بار هم هزینه مواد و مشروب را به او می‌دادیم تا اینکه این اواخر می‌گفت: هزینه‌ها بالا رفته و باید هزینه را به دلار به او بدهیم. آخرین بار به او پول ایرانی و لیر ترکیه‌ای دادیم، اما قرار شد بار دیگر که به خانه‌اش برویم به او دلار بدهیم. چند روز قبل با تلفن او تماس گرفتیم که قرار شد او در پارک جنگلی چیتگر به دنبال ما بیاید و با هم به خانه‌ای در جنوب تهران برویم، اما سر قرار دو مرد قوی هیکل به سراغ ما آمدند و به شدت ما دو نفر را کتک زدند به طوریکه بی‌هوش شدیم و وقتی به هوش آمدیم در بیمارستان بودیم که فهمیدیم دو مرد قوی هیکل تمامی دلار‌ها، لیر‌ها، طلا‌ها و اموال گرانقیمت ما را سرقت کرده‌اند و پیکر‌های نیمه جان ما را کنار خیابان رها کرده و گریخته‌اند.
شاکی در پایان گفت: ما به خاله شهلا مشکوک هستیم و احتمال می‌دهیم او دو مرد را اجیر کرده است.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های مأموران نشان داد خاله شهلا، زن سابقه‌داری است که خانه‌اش را پاتوق افراد خلافکار و خارجی کرده است. بدین ترتیب مأموران وی را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند.
متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به اجیر کردند دو مرد برای سرقت اموال دو مرد خارجی اعتراف کرد. وی گفت: مدتی است راننده‌های ترانزیت خارجی به خانه من رفت و آمد دارند. دو شاکی هم از مشتریان من هستند و چند باری برای مصرف مواد به خانه‌ام آمده‌اند. آن‌ها همیشه پول‌های خارجی زیادی همراه داشتند، اما هر بار پول کمی به من می‌دادند. وقتی دلار‌ها و لیر‌های آن‌ها را می‌دیدم وسوسه می‌شدم اموالشان را سرقت کنم تا اینکه روز حادثه دو نفر از خلافکاران محله‌مان را اجیر کردم تا اموالشان را سرقت کنند.
با اعتراف متهم، مأموران دو مرد اجیر شده را هم شناسایی و دستگیر کردند. دو متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات از متهمان برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار