کد خبر: 926500
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
رئیس کلانتری 154 چیتگر، با اعلام خبر دستگیری 2 زورگیر در محدوده چیتگر، گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "حبیب آقایی"، گفت: در راستاي درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت 2 زورگیر را که با اقدامات خود موجب ناامنی این محدوده شده بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی از سوی مقام قضایی تیم های عملیاتی این کلانتری به محل پاتوق و مخفیگاه متهمان شناسایی شده اعزام و در یک عملیات ضربتی هر 2 متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ آقایی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به 11 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده اعتراف کرده و پس از شناسایی از سوی برخی شاکیان، پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

کلانتر محله چیتگر، در پایان اظهار داشت: در این عملیات، هشت دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد و ... کشف شد تا کنون سه تن از شاکیان به همراه شکایت های مطرح شده برای رسیدگی قضایی به دادسرا مراجعه کردند.

**

دستگیری سارق خودرو در گلستان

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان، با اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو در این محله، گفت: این متهم د بازجویی های انجام شده به سرقت 2 دستگاه خودرو اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "اکبر مرادی" گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که شیشه تخریب شده یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به راننده آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از محل دور شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام های انجام شده دریافتند که این خودرو از محدوده گیشا به سرقت رفته است و در حال حاضر ماموران کلانتری 137 نصر در پی دستگیری سارق یا سارقان آن هستند.

کلانتر محله گلستان، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ مرادی، در پایان اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله چند عدد سیم کارت، گواهینامه، کارت خودرویی دیگر، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.

**

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در بیسیم

 رئیس کلانتری 159 بیسیم، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی این متهم یک کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کیانوش عزیزی، به خبرنگار ما  گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت های مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که یک توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر، در مغازه خود ضمن تهیه و نگهداری انواع مواد مخدر، اقدام به توزیع و خرده فروشی می کند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی کسبه محل منجر شده است.

کلانتر محله بیسیم، عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، این متهم در حالی که سعی داشت از مغازه اش فرار کند، دستگیر، و در بازرسی از کارگاه وی نیز یک کیلوگرم تریاک در بسته بندی های مختلف کشف شد.

به این ترتیب، متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود منبی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

**

انهدام باند سرقت در جنوب تهران

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، با اشاره به انهدام یک باند سرقت خودرو و منزل در این محدوده، گفت: این متهمان هنگام ورود غیر قانونی به یک خانه شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما سرگرد "محمدرضا ملکوتی"به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با توجه به سرقت هاي منازل و لوازم داخلی خودرو در محدوده استحفاظي این کلانتری، بررسي و تحقيقات ميداني از سوی ماموران تجسس کلانتری آغاز و مشخص شد که سرنشینان یک خودروی سواری نیمه شب های اقدام به سرقت از خودروها و منازل شهروندان می کند.

وی افزود: تعقیب و مراقبت های هدفمند، ادامه داشت تا این که روز گذشته، ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری هنگام گشتزني در محدوده استحفاظی خود، متوجه شد که سرنشینان یک خودروی سواری، پس از دقایقی پرسه در یکی از خیابان های این محدوده، مقابل یک خانه توقف کرده و یکی از آنها در حال کلنجار رفتن با قفل در خانه هستند.

سرگرد ملکوتی، عنوان داشت: بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و علیرغم تلاش متهمان برای فرار هر 2 نفر را دستگیر و به همراه خودرویشان به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 171، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرایم خود اعتراف و در بازرسی از خودروی آنها چند عدد پيچ گوشتي، انبر دست، سيم مفتول سر کج، کيف زنانه، ضبط صوت، شاه کليد و تعدادی لوازم منزل از قبیل، تلویزیون، جواهرات و وجه نقد کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود.

 

**

**

دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در کیانشهر

رئیس کلانتری 158 کیانشهر، با اشاره به دستگیری 2 سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان، هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ "سیدامین موسوی پور"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده جنوب شرق تهران در خصوص سرقت هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت ها از سوی 2 سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کنند.

با به دست آمدن اطلاعات مربوطه گشت زنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران، 2 مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ موسوی پور، عنوان داشت: این سارقان که با تخریب در یک خودرو در حال سرقت از آن بودند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شدند.

متهمان در کلانتری به جرم خود با همدستی هم اعتراف کردند و به این ترتیب، با پرونده کامل شده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و در بازرسی از وسایل آنها نیز چند قبضه سلاح سرد، گوشی تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه کشف شد.

 

**

سارق لوازم خودرو در نارمک گرفتار شد

رئیس کلانتری 127 نارمک، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم و قطعات خودرو در محدوده شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "مجتبی سهرابی منش"، به تشریح جزییات دستگیری این سارق پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان هلال احمر بودند که متوجه شدند فردی در کنار خیابان تعدادی لوازم و قطعات داخلی خودرو را به عنوان لوازم دست دوم به فروش می رساند.

وی افزود: این اقدام توجه ماموران را جلب کرده و برای بررسی موضوع به سمت این فرد تغییر مسیر دادند اما زمانی که به محل رسیدند فرد مذکور اموالش را رها کرده و از محل گریخت.

سرهنگ سهرابی منش، تصریح کرد: این اقدام ظن ماموران را در مورد سارق بودن وی به یقین بدل کرده و به تعقیب وی پرداختند که در نهایت چند متر آن طرف تر این فرد بازداشت و به همراه اموالی که کنار خیابان برای فروش گذاشته بود، به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله نارمک، اظهار داشت: متهم در ابتدا سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض ماموران را گمراه کند اما بازجویی های فنی پلیس به وی این امکان را نداد و در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

گفتنی است، متهم در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی سه حلقه لاستیک خودرو، هفت دستگاه امپلی فایر، چهار عدد ساب، سه دستگاه ضبط و پنج دستگاه باند مسروقه کشف شد.

 

 

**

کشف 20 قطعه اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر اموال مسروقه

رئیس کلانتری 101 تجریش، از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خیابان مژده، خبر داد و گفت: در مخفیگاه این متهم 20 قطعه اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ "عباسعلی ابراهیمی"،گفت: در راستای اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت به شناسایی یک مالخر سابقه دار اموال مسروقه در محدوده تجریش، منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این متهم یکی از مالخران سابقه دار می باشد که مدتی پیش از زندان آزاد شده و مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته است.

وی افزود: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی شد و زمانی که ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند که در نهایت این متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز 20 قطعه اموال مسروقه از جمله لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن همراه، کشف شد.

سرهنگ ابراهیمی، در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار