کد خبر: 926471
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
فوق‌تخصص چشم کودکان مطرح کرد:
علل مختلفی سبب بروز انحراف چشم می‌شود که عیوب انکساری و درمان دیرهنگام آن همچنین عوامل ژنتیکی می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.
جوان آنلاین: فوق‌تخصص چشم کودکان با اشاره به علل بروز انحراف چشم گفت: درمان این بیماری در هر سنی امکانپذیر است.

مصطفی سلطان‌سنجری در نشست خبری بیست و هشتمین کنگره سالانه انجمن چشم‌پزشکی ایران اظهار داشت:‌ در این کنگره اساتید برجسته و صاحب‌نظر در حوزه چشم‌پزشکی حضور دارند و موضوعات مختلف در زمینه درمان بیماری‌های چشمی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی در مورد بیماری انحراف چشم، گفت: چشم‌پزشکی ایران سرآمد بوده و حتی این مسئله در میان کشور‌های اروپایی و آمریکایی نیز صدق می‌کند و به دلیل انجام غربالگری‌های بیماری‌های چشمی از ۴ سالگی در میان کودکان ایرانی تشخیص این بیماری‌ها به موقع و درمان به هنگام انجام می‌گیرد.

دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره سالانه انجمن چشم‌پزشکی ادامه داد: علل مختلفی سبب بروز انحراف چشم می‌شود که عیوب انکساری و درمان دیرهنگام آن همچنین عوامل ژنتیکی می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

سلطان‌سنجری گفت: انحراف چشم در هر سنی قابل درمان است و باید توجه داشت درمان این مسئله صرفاً به دلیل موضوع زیبایی نیست بلکه این مشکل می‌تواند اختلالات اجتماعی بسیاری برای فرد به همراه داشته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار