کد خبر: 926443
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است که این رشته مظلوم بوده ولی با این حال نخستین مدال طلای بانوان ایرانی در المپیک را وزنه‌بردارها کسب خواهند کرد.
 

جوان آنلاین: علی مرادی در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری لرستان اظهار کرد: انتظار داریم هیأت‌های استانی تعامل خوبی با ارگان‌های مرتبط با ورزش داشته باشند و همچنین بحث بانوان را به‌طور جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان لرستانی‌ در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور مدال‌های ارزشمندی کسب کردند، افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه وزنه‌برداری داشته باشد و ما حمایت خواهیم کرد.

 مرادی با بیان اینکه لرستانی‌ها در بخش آقایان هم عناوین با ارزشی کسب کرده‌اند، ادامه داد: احساسم این است که امسال، سال شکوفایی وزنه‌برداری لرستان خواهد بود.

 رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه گفت: وزارت ورزش، پوشش بانوان وزنه‌بردار ایرانی در میادین بین‌المللی را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه در رده‌های پایه فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌ایم، اضافه کرد: در اوایل آذرماه جشنواره المپیاد ایرانیان را برای پسران ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌کنیم و سپس این جشنواره برای دختران برگزار خواهد شد.

 مرادی افزود: پس از این المپیاد، نخبه‌پروری می‌کنیم و برای رقابت‌های نوجوان جهان که پایان سال جاری برگزار می‌شود، امیدواریم از همین استعدادها و نخبه‌ها استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره کمک به هیات‌های استانی بیان کرد: وزارت ورزش ما را در این خصوص، مخیر کرده و این رویکرد وزارت است. در بحث ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده ادارات کل ورزش و جوانان می‌توانند به هیات‌ها کمک کنند و ما هم تا حد توان حمایت و کمک خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه به خدا قسم وزنه‌برداری مظلوم است و تقاضا می‌کنم ما را ویژه‌تر ببینند، تصریح کرد: بودجه امسال ما بیش از سه میلیارد تومان است و برنامه برون‌مرزی زیاد داریم و اگر در هر رقابت‌ قاره‌ای یا جهانی شرکت کنیم بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

 مرادی یادآور شد: در سه سال گذشته حدود ۶۰۰ تست دوپینگ گرفته شده با هزینه زیاد که فقط یک مورد آن مثبت بوده است.

 رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدواریم سال ۲۰۲۴ نخستین مدال طلای بانوان ایران در المپیک را وزنه‌برداران کسب کنند و برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار