کد خبر: 926432
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
وزیر ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات خبر داد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۱۶۹ سایت نسل ۴ فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی راه اندازی می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی اظهار داشت: در برنامه‌های پیش رو ۱۶۹ سایت نسل ۴ فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی دایر می‌شود که ۶۰۰ روستا را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه جی‌اس‌ام روستایی در این منطقه به کار برده شده که در نوع خود قابل قبول است تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۹ روستای شهرستان اشنویه از خدمات ارتباطی برخوردار بوده، اما در هفت روستا این ارتباط برقرار نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اتصال همه مناطق کشور به شبکه ارتباطی پیشرفته نیاز ضروری جامعه امروز است و در راستای رعایت توازن در این خصوص، ایجاد همگون زیرساخت‌های ارتباطی مدنظر دولت تدبیر و امید بوده و در همین راستا توسعه ارتباطات روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات راه حل بسیاری از مشکلات امروز است، اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی می‌توان گردشگری و بوم گردی را به جامعه شناساند و توسعه این بخش را در تمام مناطق کشور به ویژه آذربایجان غربی رقم زد.

آذری جهرمی با بیان اینکه تحریم‌ها و افرایش نرخ ارز آسیب‌هایی به بخش‌های مختلف وارد کرده، ولی باید در کنار وجود کمبود‌ها از فرصت‌ها استفاده کرد، افزود: کاهش نرخ ارز فرصت خوبی برای افزایش رونق گردشگری خارجی در کشور است و باید از این فرصت در کشور مخصوصا در اشنویه که بستر خوبی برای این صنعت است استفاده کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر