کد خبر: 926423
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
هلال احمر گلستان:
محمد علی هروی مدیرعامل هلال احمر گلستان از تجهیز وراه اندازی صندوق امانات پزشکی در گلستان خبر داد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان  در خصوص تجهیز و راه اندازی صندوق امانات پزشکی گفت: به دست و تلاش داوطلب و خیّر گنبدی در ۵ استان کشور صندوق امانات پزشکی با تجهیزات مورد نیاز بیماران نیازمند راه اندازی می‌شود.

محمد علی هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در مراسمی که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس و سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید و در حاشیه نشست خبری اهداء مراکز صندوق امانات پزشکی ضمن تسلیت دهه اول محرم به مردم شریف استان گلستان، گفت: در اکثر استان‌ها با فقدان صندوق امانات پزشکی مواجه هستیم.

وی گفت: در استان گلستان اولین مرکز صندوق امانات پزشکی در سال ۱۳۹۴ و در شهرستان گنبد افتتاح و راه اندازی شد و بالتبع آن در سایر شهرستان‌های استان راه اندازی گردید و امروز به دست و تلاش آقای محمد شهرکی در ۵ استان و ۶ نقطه از کشور صندوق امانت پزشکی هبه گردید و این نشان از حسن اعتماد ایشان به جمعیت هلال احمر دارد و با توجه به به نیاز نیازمندان امیدواریم در استا‌های دیگر هم اتفاق بیافتد.

هروی در ادامه افزود با توجه به اینکه بیماران و سالمندان نمی‌توانند مدتی طولانی در بیمارستان بستری باشند؛ قطعاً پس از ترخیص از بیمارستان؛ می‌توانند از این تجهیزات پزشکی در منزل استفاده نمایند، مانند تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به بیماری زردی در اطفال که از صدمات مغزی جلوگیری می‌کند و یا ویلچر، عصا، تشک موّاج و... که برای نیازمندان که امکان تهیه آن وجود ندارد این خیّر عزیز تدارک دیدند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر