کد خبر: 926400
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
همزمان با روز ملی سینما انجام می گیرد؛
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری بیست و سومین سالن سینمایی استان در مجموعه پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز خبر داد.
علی محرمی با اعلام این خبر گفت: این سالن سینمایی با گنجایش ٢٨٠ نفر و آخرین فناوری‌های روز سالن‌های سینمایی به بهره‌برداری می‌رسد. 
  
وی افزود: سینما صیامی از آخرین فناوری‌های تصویری دیجیتالی برخوردار بوده و بخش خصوصی نسبت به  تجهیز آن اقدام نموده است. 
  
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: سینما صیامی همزمان با روز ملی سینما در ٢١ شهریورماه جاری و ساعت ١٧ در پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز به بهره برداری می‌رسد. 
  
وی در پایان گفت: در این آیین مسئولان استانی و هنرمندان و سینماگران آذربایجان شرقی حضور خواهند یافت و همزمان از موسی عباسی مدیر پیشکسوت سینماهای استان و فعال بخش خصوصی در این عرصه تقدیر می‌شود. 
  
بر اساس این گزارش، در طول ماههای اخیر با بستر سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همراهی بخش خصوصی و حمایت سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر تعداد یازده سالن سینما  با حدود  سه هزار و صد  صندلی به مجموعه‌ی سینماهای استان افزوده شده است و علاوه بر آن در مرداد ماه سالجاری نیز  با همکاری سازمان سینمایی و سمعی و بصری و  انجمن سینمای جوان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دو سینمای سیار در شهرستان های هشترود و چاراویماق و جلفا به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر