کد خبر: 926373
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
مردی که با همدستی برادرزنش، مهمان خود را به خاطر تعرض به پسر خردسالش به قتل رسانده‌است، به زودی محاکمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، تابستان سال‌۹۶، مأموران پلیس جسد سوخته مرد جوانی را داخل خودرویی در شهرری کشف کردند که شواهد نشان می‌داد آن مرد در جایی دیگر کشته و جسدش به آن مکان منتقل شده‌است.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران با ثبت پلاک خودرویی که جسد سوخته در آن کشف شده بود دریافتند، خودرو متعلق به مصطفی ۴۰‌ساله است که شب گذشته به خانه یکی از اقوامش به نام ایوب رفته‌بود.
به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و ایوب به عنوان اولین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت. ایوب سعی داشت پلیس را گمراه کند، اما در مراحل بازجویی با توجه به شواهد موجود بالاخره لب به اعتراف گشود و به قتل مصطفی با همدستی برادرزنش به نام پیمان اعتراف کرد. او در شرح ماجرا گفت: «مصطفی از آشنا‌های دورمان بود و آن شب در خانه ما مهمان بود. آخر شب بعد از شام و پذیرایی میوه و چای همسر و پسر شش‌ساله‌ام به اتاق خواب رفتند و خوابیدند. من و برادرزنم همراه مصطفی نیز در پذیرایی خوابیدیم. نیمه‌های شب بود که همسرم هراسان مرا از خواب بیدار کرد و گفت: پسرم حالش خوب نیست. به اتاق رفتم و لباس‌های پسرم را درآوردم که متوجه شدم او مورد آزار قرار گرفته است. با شناختی که از مصطفی داشتم مطمئن بودم او مرتکب چنین جرمی شده است. همین انگیزه‌ای شد تا نقشه قتل او را بکشم. آنجا بود که با برادرزنم صحبت کردم و با همدستی او مصطفی را خفه کردیم سپس جسدش را با خودروی مقتول به حاشیه شهرری بردیم و آنرا سوزاندیم.»
با اقرار‌های متهم، همسر وی نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در توضیح به مأموران گفت: «آن شب من و پسرم در اتاق خواب بودیم. نیمه‌های شب پسرم در حالیکه گریه می‌کرد مرا بیدارکرد و گفت: حالش خوب نیست. بلافاصله شوهرم را بیدار کردم و وقتی لباس‌های پسرم را درآوردیم، فهمیدیم او مورد آزار قرار گرفته است. آنجا بود که شوهرم و برادرم بالای سر مصطفی رفتند و در حالیکه او خواب بود وی را خفه کردند و بعد از انتقال جسد آنرا آتش زدند.»
بعد از توضیحات همسر متهم برادر وی –‌پیمان‌- نیز بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و مدعی شد مقتول مهدورالدم بود، چون به طفل خردسال تجاوز کرده بود.
سرانجام ایوب و پیمان به اتهام مشارکت در قتل عمد و همسر ایوب به اتهام معاونت در قتل روانه زندان شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد. هیئت قضایی بعد از بررسی اوراق پرونده پسر هفت‌ساله را به پزشکی قانونی معرفی کرد، اما به خاطر گذشت یک‌سال از حادثه امکان تشخیص وجود نداشت و بنا به نظر کارشناسان آثاری از تجاوز دیده‌نشد.
به این ترتیب پرونده در نوبت رسیدگی قرار گرفت و به زودی سه متهم در همان شعبه محاکمه خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار