کد خبر: 926370
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
مرد افغان که پس از قتل زن صاحبخانه جسد او را در باغچه ساختمان دفن کرده بود بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز ششم شهریورماه امسال مردی میانسال به مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض خبر داد که همسرش ناپدید شده‌است. او گفت: من همراه همسرم در یک مجتمع مسکونی زندگی می‌کنم. همسر ۵۵ ساله‌ام مریم ساعت‌۱۵ برای خرید میوه راهی بازار تره‌بار شد، اما دیگر به خانه برنگشت و به تماس‌هایمان هم جواب نمی‌دهد. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی محمدی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان در اولین گام با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان اطمینان پیدا کردند که مریم روز حادثه از ساختمان خارج نشده است، بنابراین تحقیقات در این زمینه روی ساکنان ساختمان متمرکز شد. در اولین گام عبدالله، سرایدار ساختمان که مرد ۵۰‌ساله افغان بود به عنوان مظنون تحت‌نظر قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد که عبدالله از مهاجران غیرقانونی است که از مدتی قبل به عنوان سرایدار در این ساختمان استخدام شده‌است. محل زندگی او هم اتاقک سرایداری بود که شب‌ها را هم در همان جا استراحت می‌کرد. مدیر ساختمان هم در جریان بررسی‌ها به پلیس گفت: بعد از گم شدن ناگهانی مریم، مرد افغان چند بار از من خواست با او تسویه حساب کنم؛ چراکه می‌خواهد به افغانستان برود. بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که عبدالله در جریان گم شدن ناگهانی مریم دست دارد بنابراین ۱۸‌شهریورماه او را بازداشت کردند. کارآگاهان پلیس بعد از بازرسی از اتاقک عبدالله گوشی تلفن همراه مریم، مقداری از طلا‌های او که شامل دستبند، زنجیر و چهار‌انگشتری از او کشف کردند که خانواده‌اش این اموال را شناسایی کردند.
عبدالله در اولین بازجویی‌ها گفت که از ماجرای گم شدن مریم خبر ندارد. او، اما در تحقیقات فنی به جنایتی هولناک اعتراف کرد. عبدالله گفت: روز حادثه مریم در حال خارج شدن از ساختمان بود. متوجه شدم که مقدار زیادی طلا همراه دارد. وسوسه شدم تا طلاهایش را سرقت کنم. به خاطر اینکه محل خلوت بود او را به بهانه‌ای به داخل اتاقک نگهبانی‌ام کشاندم و در یک لحظه به او حمله کردم. بعد سرش را آن قدر به زمین کوبیدم که کشته شد. سپس گوشی تلفن همراه و طلاهایش را سرقت کردم و جسدش را در باغچه ساختمان دفن کردم.
بعد از اعتراف هولناک بود که کارآگاهان پلیس با راهنمایی متهم در محل جنایت حاضر شدند و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار