کد خبر: 926350
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
فرماندار سردشت اعلام کرد:
فرماندار سردشت گفت: به سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری در بازارچه کیله سردشت نیاز است تا این مرز به یک پایانه رسمی تبدیل شود.

نژاد جهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه طبق آخرین بررسی ها قیمت انگور سیاه در کشور عراق برابر ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان است، اظهار داشت: پایلوت قیمت خرید انگور سیاه از کشاورز 3 هزار تومان است که 2 هزار و 200 تومان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بستر صادرات انگور سیاه از مرز کیله سردشت مهیا شده و کلیه کالاهای ورودی به بازارچه کیله در همان روز ترخیص می‌شود، افزود: طی هماهنگی های انجام شده با اداره گمرک استان قرار است که محموله‌ های حاوی انگور سیاه سردشت در بازه زمانی یک تا یک و نیم ساعت از مرز کیله سردشت صادر شود.

فرماندار سردشت گفت: به یک سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری در بازارچه کیله سردشت نیاز است تا این مرز به یک پایانه رسمی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: رایزنی هایی با گمرگ برای تسهیل فرایند ورود و خروج انگور سیاه سردشت، قیمت شناور و خارج از نوبت بدون کوچکترین تعلل انجام شده است.

جهانی اظهار داشت: نگرانی هایی در بحث قیمت گذاری صادرات انگور سیاه سردشت وجود دارد ولی با این حال بدون دریافت هر گونه تعرفه عوارضی، زمینه صادرات برای انگور سردشت فراهم شده است.

امنیت روانی سرمایه گذاری در سردشت به اندازه کافی فراهم نشده است

فرماندار سردشت گفت: امنیت روانی سرمایه گذاری در سردشت به اندازه کافی فراهم نشده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جاده های مواصلاتی سردشت به اندازه کافی از طرف اداره راهداری جدی گرفته نشده است، افزود: مسافران و گردشگران با هیچگونه چالش امنیتی جانی در سردشت مواجه نبوده و نخواهند بود.

جهانی در پایان از استقبال پرشور مردم قدردانی کرد و گفت: بیش از 90 درصد کالاها و انگور های موجود در غرفه‌های دومین جشنواره انگور سیاه به فروش رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر