کد خبر: 926309
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
تیمهای کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به دلیل مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش به رقابت های جهانی مقدونیه و روسیه اعزام نخواهند شد.
 
كشتي پيشكسوتان

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پیرو تصمیم شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعزام نشدن تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به مسابقات جهانی مقدونیه و روسیه، امکان اعزام تیم های مذکور، با توجه به ضوابط و مقررات موضوعه از سوی فدراسیون کشتی مقدور نخواهد بود.

کلیه کشتی گیران پیشکسوتی که جهت تامین هزینه های اعزام، مبالغی را به صندوق امانات فدراسیون کشتی به امانت گذاشته بودند، می توانند با مراجعه حضوری و یا درخواست کتبی هیات کشتی استان ذیربط (پرداخت به شماره حساب) مبالغ امانتی خود را دریافت کنند.

بر این اساس فدراسیون کشتی مانع حضور 18 کشتی گیر پیشکسوت آزادکار  و 11 کشتی گیر پیشکسوت فرنگی کار کشور که در زمان مقرر، در سیستم پذیرش اتحادیه  جهانی کشتی (آتنا)، ثبت نام کرده و علاقه‌مند هستند بصورت شخصی موضوع حضور خود را در مسابقات جهانی پیگیری کنند، نخواهد بود.

با توجه به اینکه ثبت نام در سیستم آتنا، هزینه های اقامت، پذیرش و سایر هزینه های مرتب با شرکت در مسابقات جهانی فوق الذکر برای کشتی گیران ذیربط از سوی فدراسیون های کشتی مقدونیه و روسیه به حساب فدراسیون ایران منظور خواهد شد، کشتی گیرانی که علاقه‌مند به حضور شخصی در مسابقات مذکور هستند، حداکثر باید تا تاریخ 24 شهریور به صورت رسمی اعلام آمادگی خود را به فدراسیون کشتی ایران ارائه کنند. بدیهی است اسامی نفراتی که تا تاریخ یاد شده آمادگی خود را اعلام نکنند، از سیستم آتنا حذف شده و دیگر امکان حضور شخصی آنها در مسابقات فوق الذکر میسر نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار