کد خبر: 926290
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
در راستای اجرای فرامین رهبری و با هدف ایجاد روحیه امید و اعلام آمادگی برای خدمت به مردم، در قالب رزمایش جهادی خدمت، ۱۵۰ گروه جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان تهران اعزام شدند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با اعلام این خبر در تشریح اهداف و اقدامات رزمایش خدمت استان تهران گفت: با توجه به اثربخشی خدمت‌رسانی بسیج به ویژه گروه‌های جهادی، مقررشد تا گروه‌های جهادی از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه به مناطق کم‌برخوردار و محروم اعزام شوند و به ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، مذهبی، ورزشی، عمرانی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی بپردازند.
سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی با تأکید بر لزوم توجه به مناطق حاشیه‌نشین تهران افزود: انتظار این است که محلات و حاشیه تهران فراموش نشوند، چرا که مردم متدین، دلسوز و انقلابی در این مناطق ساکن هستند و نیاز به حضور گروه‌های جهادی دارند.
وی با اشاره به همیشه در صحنه بودن دریادلان بسیجی ادامه داد: بسیجیان هر لحظه‌ای که ضرورت حضورشان در صحنه‌های مختلف را حس کردند، با تمام وجود به صورت داوطلبانه و پیشتاز در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند و دوران دفاع مقدس مصداق بارز این حضور صادقانه، خالصانه و مجاهدانه بسیجیان بود.
شاهچراغی افزود: بسیجیان دریادلانی هستند که، با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروزه شاهدیم، امریکا و استکبار جهانی با حضور پر رنگ بسیجیان هرگز خیال خام مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را در ذهن خود نمی‌گذرانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار