کد خبر: 926283
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با توضیح دلیل کناره گیری از این سمت گفت: به دلیل خسته شدن و پست بالاتر از سمت ریاست نهاد کناره گیری نکردم.
جوان آنلاین: حجت اسلام محمد محمدیان امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بنده اگر از این مسئولیت کناره گیری کردم نه برای اینکه خسته شده بودم چرا که خدمت در نظام اسلامی خستگی ندارد. نه برای این بود که پست بالاتری به دست بیاورم، چرا که خدمت در مجموعه دانشگاهی بهترین خدمت به شمار می‌آید و نه اینکه نسبت به آینده ناامید بودم، چون من معتقدم آینده نظام امیدبخش‌تر خواهد بود.

رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: تنها دلیلی که باعث شد من از این سمت کناره گیری کنم این بود که اعتقاد شخصی خودم این است که مدت زمان خدمت در این مسئولیت‌ها بیش از ۸ تا ۱۰ سال نیست.

وی ادامه داد: بسیار ضرورت دارد تا جای خودمان را به نیرو‌های جوان و تازه نفس بدهیم. محیط دانشگاه بیشتر از هر جایی نیاز به جوانان دارد.

رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به انتخاب حجت الاسلام رستمی به عنوان رئیس جدید نهاد گفت: باید به این انتخاب شایسته مقام معظم رهبری تبریک گفت و من مطمئن هستم که مجموعه نهاد بالنده‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: حجت الاسلام رستمی از شایسته‌ترین افراد برای این مسئولیت بود. وی با محیط دانشگاه آشنایی دارد و از اخلاق خوب برخوردار است.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش افزود: مشکل اصلی ما مباحث فرهنگی است و ما در تشخیص اولویت‌های فرهنگی مشکل داریم. اگر درست تشخیص دهیم ابزار فرهنگی فراوانی وجود دارد.

وی ادامه داد: مهمترین رویکردی که ما در چند سال گذشته در نهاد نمایندگی رهبری آن را پیگیری کردیم، تقویت نگاه راهبردی به مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها بود. تلاش کردیم نگاه راهبردی مسئولانه نهاد نسبت به این موضوع تقویت شود.

محمدیان در ادامه افزود: اصلی‌ترین مسئولیت ما در حال حاضر انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن و وفادارماندن به این انقلاب است. هویت ما به انقلابی بودن ما و پای انقلاب ماندن ما است. ایستادگی، مقاومت و پایداری در راه انقلاب تنها نسخه نجات بخش این کشور است و این را مهمترین رویکرد در فعالیت‌های خود می‌دانم.

وی در پایان از تمام کسانی که در جلسه حاضر بودند و از تمام مسئولانی که از ابتدای مسئولیت خود با آن‌ها همکاری کرده بود، تشکر و قدردانی کرد.

 
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار