کد خبر: 926277
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت، از دستگيري 2 خرده فروش مواد مخدر در محدوده خزانه خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان چهار کيلو و 331 گرم شیشه و تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ "محمد بخشنده"  اظهار داشت: با دريافت  گزارشی  از سوی ساکنان محله خزانه، در خصوص فعالیت 2 توزیع کننده مواد مخدر پرونده اي در اين خصوص  تشکيل و تيمي از ماموران پایگاه پنجم اين پليس، شناسایی و دستگیری متهمان را بر عهده گرفتند.

وي افزود: در پایش های اطلاعاتی، پاتوق های  متهمان که در نزدیکی یکدیگر بود، شناسایی و همچنین مشخص شد که آنان  به طور مستمر مواد مخدر صنعی و نوین را بسته بندی نموده و اقدام به توزيع آن مي کند.

سرهنگ بخشنده تصريح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار  مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان  صادر شد که در ادامه 2 تيم از ماموران پایگاه پنجم این پلیس برای دستگیری آنان به مخفیگاهشان اعزام شدند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  متهمان در   عملیات های ضربتی هماهنگ  دستگیر و از مخفیگاهشان چهار کلیو و 331 گرم شیشه  و تریاک  کشف شد، ادامه داد: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه به پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام بازجويي و تکمیل پرونده، برای سير مراحل قضایی به دادسرا معرفي شد.

 

 

**

کشف 10 قلم لوازم مسروقه از خودروی سارق در کهریزک

رئیس کلانتری 170 کهریزک، با اعلام خبر دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم 10 قلم اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "ابراهیم شریفی گفت: با شکایت شهروندان ساکن کهریزک، در خصوص سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو، جلسه ای با حضور کارشناسان پلیس در کلانتری تشکیل و پس از بررسی های انجام شده مقرر شد تیم های عملیاتی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شوند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور ماموران گشت های انتظامی در محدوده های جرم خیز و کنترل افراد سابقه دار و مظنون، در نهایت ماموران به یک سارق سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود، مورد ظن ماموران قرار گرفته و تحت کنترل درآمد.

وی افزود: این اقدام در نهایت شب گذشته نتیجه داد و سارق مذکور شب گذشته هنگام سرقت از یک خودروی سواری مشاهده و در همان محل دستگیر شد.

کلانتر محله کهریزک، اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

سرگرد شریفی، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم نیز 10 قلم انواع اموال مسروقه از جمله کامپیوتر خودرو، ضبط، گوشی تلفن همراه، مدارک و اموال شخصی و غیره کشف شد.

گفتنی است، در بررسی سوابق این متهم مشخص شد مدت یک سال به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو در زندان به سر می برده است.

**

دریافت پول با کارت های هدیه بانکی جعلی

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه جاعل کارت های هدیه بانکی، در محدوده شیخ بهایی، گفت: این متهمان پس از برداشت غیر مجاز 2 میلیونی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "علی کارخانه" گفت: با تماس رئیس یکی از بانک های محدوده خیابان شیخ بهایی، در خصوص کلاهبرداری، تیم های عملیاتی کلانتری 145 ونک، به محل اعزام شدند.

وی افزود: رئیس بانک مذکور به ماموران تجسس اعلام داشت زمانی که وارد بانک شده و دوربین های مداربسته را چک می کند درمی یابد که دو مرد با مسدود کردن دوربین مداربسته دستگاه عابر بانک، اقدام به برداشت 2 میلیون چهارصد هزار تومانی به وسیله هشت کارت هدیه بانکی کرده اند اما زمانی که مسئولان حسابرسی بانک برداشت ها را بررسی کرده متوجه شده که کارت ها تمام جعلی است و شماره سریال آنها هک شده است.

با این تفاسیر، تحقیقات پیرامون متهمان و نحوه سرقت های انجام شده آغاز شد و در نهایت با بررسی های میدانی و فنی، خودروی متهمان که در مقابل بانک پارک شده بود شناسایی شد.

سرهنگ کارخانه، توضیح داد: با هماهنگی از سوی مقام قضایی این خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت با سه سرنشین، متوقف، هر سه تن دستگیر و راهی کلانتری 145 ونک شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر جعل کارت های هدیه بانکی، از چند بانک مختلف اعتراف و اظهار داشتند که با هر یک از کارت های مبالغی حدود300 هزار تومان را برداشت می کرده اند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان نیز 33 کارت هدیه بانکی به نام های مختلف، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه پول شمار، 6 دستگاه تلفن همراه، 820 هزار تومان وجه نقد، 2 دستگاه پاور بانک، 2 عدد یو اس بی و یک سیم کارت کشف شد.

 **

دستگیری سارقی با 8 فقره سرقت لوازم خودرو

رئیس کلانتری 132 نبرد، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم و قطعات خودرو در محدوده جنوب شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به هشت فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ "جهانشاه تیموری"، به تشریح جزییات دستگیری این سارق پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که متوجه شدند فردی را در حال باز کردن در یک خودرو مشاهده و با توجه به زمان و محل مورد نظر ظن آنها برانگیخته و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: این اقدام ماموران موجب شد فرد مذکور با رها کردن خودرو از محل فرار کند و این مساله به تعقیب وی منجر شده و در نهایت چند متر آنطرف تر این فرد دستگیر و به محل ارتکاب جرم منتقل شد.

کلانتر محله نبرد، اظهار داشت: متهم در ابتدا سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض به سوالات ماموران، آنها را گمراه کند اما بازجویی های فنی پلیس به وی این امکان را نداد و در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ تیموری، تصریح کرد: به این ترتیب متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شده و با شناسایی مالک خودرو او نیز به کلانتری دعوت شد که تحت بازجویی های تخصصی به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و همچنین به هشت فقره سرقت دیگر نیز اقرار کرد.

گفتنی است، با اعترافات متهم پرونده تکمیل و به همراه اموال مسروقه کشف شده از خودوری وی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

**

سارق منزل در هفت چنار دستگیر شدند

رئیس کلانتری 111 هفت چنار، با اشاره به انهدام یک باند سرقت از منازل شهروندان در این محدوده، گفت: این متهمان پیش از ورود به یک خانه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "قدرت ا... حق پرست"، در گفت و گو با خبرنگار ما به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با توجه به سرقت هاي منازل در محدوده استحفاظي این کلانتری، بررسي و تحقيقات ميداني از سوی ماموران تجسس کلانتری آغاز و مشخص شد که سرنشینان یک خودروی سواری اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کنند.

وی افزود: تعقیب و مراقبت های هدفمند، آغاز شد تا این که در شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری هنگام گشتزني در محدوده استحفاظی خود، متوجه حضور دو فرد مشکوک در مقابل یک خانه شده و برای بررسی آنها را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ حق پرست، عنوان داشت: هنوز دقایقی نگذشته بود که یکی از این مردان موفق شد در خانه را باز کرده و وارد شوند که این اقدام با عکس العمل سریع ماموران همراه شده و آنها را پیش از قدم گذاشتن به حیاط خانه مذکور دستگیر کردند.

کلانتر محله هفت چنار، تصریح کرد: متهمان که غافلگیر شده بودند سعی کردند با اظهارات واهی و بهانه های مختلف خود را از دست ماموران رها کنند اما این امر موثر نبوده و هر 2 تن به کلانتری منتقل شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل این محدوده اعتراف و در بازرسی از آنها چند عدد پيچ گوشتي، انبر دست، سيم مفتول سر کج و یک دسته شاه کلید مخصوص سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار