کد خبر: 926269
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
قهرمان 4 دوره بازی‌های آسیایی گفت: می‌خواهم 6 طلای بازی های آسیایی را بگیرم و تا المپیک 2028 انگیزه مسابقه دارم.
حدادی:  تا المپیک ۲۰۲۸  انگیزه دارم/ 6 طلای بازی‌های آسیایی را خواهم گرفت

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احسان حدادی پس از دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: رفتار و محبت سلطانی‌فر نسبت به قهرمانان ملی واقعا پدرانه و مسیولانه است و همین موضوع باعث دلگرمی است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش از من خواست با تمام توان برای مدال طلای بازی‌های المپیک تلاش کنم  وزارتخانه و فدراسیون همه گونه حمایتی از شما خواهد داشت.

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: تا المپیک ۲۰۲۸ که ۴۲ ساله می‌شوم، انگیزه حضور در میدان دارم و قول می‌دهم نخستین ورزشکار ایرانی باشم که شش مدال طلای بازی‌های آسیایی را خواهد گرفت.

احسان حدادی درباره تقدیم مدالش به رییس جمهور گفت: همین جا اعلام کنم من به آقای روحانی رای دادم و هیچوقت از آن پشیمان نیستم و می‌دانم دولت و کشور در چه شرایط سختی، ورزش و قهرمانان را کمک می‌کنند و برای همین ما هم در کنار مردم کشور و مسیولان برای حل مشکلات ایستاده‌ایم.

رکوددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمایلی ندارم به حاشیه بروم همه من را تمام شده می‌دانستند ولی با کمک خداوند و خانواده‌ام و با تلاش زیاد بازگشتم و اینکه می‌گویند ورزشکار پر خرجی هستم درست نیست. برای طلای المپیک و قرار گرفتن در بین بزرگان جهان بایستی هزینه کرد و با مربیان بزرگ کار کرد تا نتیجه بگیریم. حقوق ماهیانه من تنها یک میلیون و دویست هزار تومان است که از کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان می گیرم. 

حدادی درباره نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت : بهترین و کیفی ترین کاروان را داشتیم و اگر تمام بازی‌ها در جاکارتا متمرکز بود حتما در جدول مدالی جایگاه بالاتری پیدا می کردیم ولی من از نتایج کاروان ایران و بخصوص دوومیدانی راضی هستم.

احسان حدادی درباره آینده و زندگی قهرمانی گفت: دوست دارم ازدواج کنم و بسیاری از قهرمانان در سن من با کمک خانواده توانسته‌اند موفقیت‌های بیش‌تری بدست بیاورند و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار