کد خبر: 926241
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین‌المللی دائمی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در آئین افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به عنوان یکی از طرحهای بسیار مناسب استان همه‌ساله در استان برپا می‌شود که خروجی‌های مورد انتظاری نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره به این که این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد بود گفت: بازرسی و کنترل واحدهای صنفی استان مبنای کار قرار گرفته و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تشکل‌های صنفی و اکیپ‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن اهمیت اجرای طرحهای نظارتی ویژه در استان بیان کرد: انتظار ما از عموم مردم مشارکت در اجرای این طرح است چرا که مردم نیز باید در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند تا مشکلی در این راستا پیش نیاید.

عاملی افزود: سعی و تلاش ما بر این است که نظارت‌های لازم بر محصولات و کالاهای وارداتی و مورد نیاز مردم تشدید شود تا مردم با کم‌ترین دغدغه و مشکلی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند و با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم باید طرح نظارتی ویژه مدارس نیز به شکل مناسب در سطح استان اجرا شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز در حال حاضر در اولویت قرار گرفته و تامین مایحتاج ضروری مدارس در این زمینه یک موضوع اساسی و مهم است تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر