کد خبر: 926196
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
شهردار تبریز خبر داد:
شهردار تبریز، با اشاره به نقش بازار گجیل در رفع نیازهای شهروندان غرب شهر، گفت: تکمیل فاز آتی گجیل، تاثیر چشمگیر در رونق اقتصادی و تجاری این بافت تاریخی خواهد داشت.

مهندس ایرج شهین‌ باهر، در بازدید از بازار گجیل و محدوده پیرامون این راسته قدیمی خاطرنشان کرد: بخشی از مایحتاج ساکنان غرب و حتی قسمت‌ هایی از مرکز شهر، از قدیم، از بازار گجیل تامین می‌ شود که این امر نشان‌ دهنده جایگاه اجتماعی و رونق اقتصادی این بازار است.

وی متذکر شد: توسعه فضاهای انسانی، تقویت پیاده‌ محوری و ارتقای ارزش اجتماعی در بافت تاریخی محلات کهن، از مهم‌ ترین رویکردهای شهرداری تبریز است.

مهندس ایرج شهین‌ باهر با بیان اینکه بخش‌ هایی از محدوده گجیل، در سال‌ های اخیر سامان‌ دهی شده‌ است، بر لزوم تسریع در روند تملک، مسیرگشایی و سامان‌ دهی امتداد این مجمموعه تاکید کرد.

همچنین در این بازدید، مهندس ایران نژاد، معاون مالی و اقتصادی شهردار منطقه 4 تبریز با ارائه گزارشی از اقدامات این منطقه، تصریح کرد: سامان‌ دهی بازار گجیل، با تملک امتداد ضلع جنوبی بازار و اتصال آن به مجتمع همشهری، در دستور کار منطقه است.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه4 تبریز در سال‌ های اخیر، با بازآفرینی درب تاریخی، احداث مجموعه تجاری همشهری، نوسازی مقبره آیت‌الله انگجی، مدیریت دستفروشان و تقویت برنامه‌ های خدماتی، تلاش‌ های قابل‌ توجهی برای سامان‌ دهی تاریخی گجیل داشته‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر