کد خبر: 926188
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه ولایت تبریز خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه ولایت تبریز گفت: رزمایش جهادی محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه ولایت تبریز در سه منطقه محروم شمس‌آباد، کندرود و یوسف‌آباد تبریز از فردا ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود.

نادر ارسلانی   در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه ناحیه ولایت است و در این زمینه طرح‌هایی در راستای محرومیت‌زدایی در نقاط آسیب‌پذیر و کم برخوردار و حاشیه‌نشین اجرا می‌گردد.

وی از برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: در ادامه طرح‌های مربوط به محرومیت‌زدایی  ۲۵ گروه جهادی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خود را در مرحله شمس‌آباد تبریز طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریور عملیاتی می‌کنند.

ارسلانی ادامه داد: در این طرح محرومیت‌زدایی حداقل ۶ نفر از مدیران‌کل ادارات مختلف برای رسیدگی به مشکلات و ارزیابی معضلات موجود حضور می‌یابند تا با حضور آنها بتوان بخشی از مشکلات مربوطه را آسیب‌شناسی  برطرف کرد.

وی با اشاره به حضور ۲۵ گروه جهادی در امر ویزیت رایگان و خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق بیان داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله خدمات دندانپزشکی، ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان، خدمات آزمایشگاهی و رادیولوژی، حضور قهرمانان ورزشی، حضور طلاب و ارائه مشاوره مذهبی و خانوادگی و .... از دیگر خدماتی است که در منطقه شمس‌آباد تبریز عرضه می‌شود.

فرمانده سپاه ولایت تبریز، تکمیل فاضلاب منطقه محروم و کم برخوردار شمس‌آباد را یکی از طرح‌های اساسی و ماندگار این منطقه اعلام کرد و افزود:گروه‌های جهادی ما تلاش می‌کنند تا  ۳ کیلومتر باق‌مانده فاضلاب شمس‌آباد را تکمیل کنند که اتمام این طرح خدمت بزرگی از نظر پاکسازی و بهداشتی برای منطقه خواهد بود.

وی، توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش‌آموزان، تأمین هزینه‌های یک مادر مبتلا به بیماری ام اس و یک کودک معلول،  تعمیر و بازسازی دو باب خانه محروم و کم برخوردار را از دیگر خدمات ارائه شده در این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده سپاه  ناحیه ولایت تبریز  برگزاری طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستای کندرود را از دیگر رزمایش‌های جهادی اعلام کرد و افزود: روستای کندرود زیر نظر شهرستان باسمنج بوده و روزهای پنج‌شنبه و جمعه تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریورماه رزمایش محرومیت‌زدایی با حضور گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این منطقه نیز با توجه به ارزیابی و بررسی مشکلات منطقه برای رفع آنها اقدام می‌شود.

ارسلانی گفت: سومین رزمایش جهادی سپاه ولایت تبریز اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در منطقه محروم یوسف‌آباد است که از ظرفیت گروه‌های جهادی در تاریخ ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در این مناطق برای محرومیت‌زدایی استفاده می‌گردد.

بنا به گفته وی توجه به اقشار آسیب‌پذیر و رفع محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح‌ها و رزمایش‌های جهادی است.

فرمانده سپاه ولایت تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود از رزمایش اقتدار گردان‌های بیت‌المقدس خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها به منظور نشان دادن قدرت بسیج بین اقشار مختلف مردم و امیدبخشی در بین آحاد مردم صورت می‌گیرد.

وی افزود: در رزمایش الی بیت‌المقدس بعد از اعلام فراخوان برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برگزار شده و در روز دوم رزمایش در روز جمعه به صورت پیاده روی از محل پادگان ارتش به سمت مصلی و شرکت در نماز جمعه حاضر می‌شوند. 

ارسلانی رژه حماسی بسیجیان در روز ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس را نمایش اقتدار نیروهای بسیجی برای سرکوب کردن عملیات روانی دشمن ذکر کرد.

بنا به گفته وی اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان نیز یکی دیگر از برنامه‌های اقتدار گونه این رزمایش است که همزمان با هفته دفاع مقدس به منظور نمایش آمادگی و حضور مقتدرانه بسیج در صحنه برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر