کد خبر: 926183
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
با حضور وزير بهداشت
در سفر یک روزه وزیر بهداشت به مراغه 6 طرح درمانی در مراغه افتتاح شد.

فاز اول بیمارستان 117 تختخوابی سینا، بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع)، بلوک زایمان، nicu و بخش اطفال بیمارستان شهید بهشتی و مرکز جامع سلامت شهر خداجو امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

سومین بیمارستان شهرستان مراغه افتتاح شد

مرکز آموزشی و درمانی سینا به عنوان سومین بیمارستان شهرستان مراغه و دومین بیمارستان این شهرستان پس از انقلاب اسلامی، با حضور وزیر بهداشت، افتتاح شد.
 
بیمارستان سینا مراغه در زمینی با زیربنای 11 هزار مترمربع در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
 
با افتتاح فاز اول این بیمارستان، 100 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تخت‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه اضافه شد، البته فاز دوم این بیمارستان با ظرفیت 60 تخت بیمارستانی جدید، در حال ساخت است.
 
بیمارستان سینا مراغه دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، بستری جراحی، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه CCU و ICU، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.
 
بیمارستان سینا به عنوان سومین بیمارستان مراغه در حالی افتتاح شد که بیمارستان شهید بهشتی مراغه در سال 1311 و بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر در سال 1380 به بهره‌برداری رسیده بود. 
 

با پایان ساخت این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی در مراغه به 400 تخت افزایش یافته و مشکل چند ساله کمبودتخت بیمارستانی در این شهربه عنوان دومین قطب درمان آذربایجان‌شرقی برطرف شد.

بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع)، از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی با 40 تخت افتتاح شد.

همزمان با سفر وزیر بهداشت به مراغه بلوک زایمانی و بخش ان آی سی یو و اطفال بیمارستان شهید بهشتی با 56 تخت به بهره‌برداری رسید.

همزمان با این طرح‌ها مرکز جامع شهر خداجو با یک‌هزار و 300 متر زیر بنا افتتاح شد.

برای ساخت و تجهیز این طرح‌ها 900 میلیارد ریال هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها 17 هزار مترمربع به فضای درمانی شهر مراغه اضافه شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
عجببببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر