کد خبر: 926174
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
نوه شهید آیت‌الله مدنی:
نوه شهید آیت‌الله مدنی با بیان اینکه شهید مدنی واقعیت عمل صالح را خوب دریافت کرده و به خوبی عمل کرده بودند، گفت: هر کسی معرفت باری تعالی را خوب درک کند قطعا خدایی می‌شود، شهید مدنی اجر خود را با شهادت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بنکدار  در مراسم بزرگداشت سی‌وهشتمین سالگرد شهادت دومین شهید محراب تبریز، حضرت آیت‌الله سیداسدالله مدنی و یادبود شهدای هفدهم شهریور در مسجد شهید مدنی تبریز اظهار کرد: این مایه مباهات است که نوه شهید مدنی باشم ولی مسوولیت زیادی هم در پی دارد.

وی با بیان اینکه اگر امروز دور هم جمع شده‌ایم، ربطی به رابطه فامیلی بنده ندارد چراکه آیت‌الله مدنی شخصیت بزرگ و شناخته شده‌ و اسوه تقوا بودند، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که انسان در زیان است مگر اینکه در درجه اول ایمان خود را اصلاح کند و عمل صالح انجام دهد و نمونه عمل به این آیه، شهید مدنی بود.

نوه شهید آیت‌الله مدنی ادامه داد: این واقعیت است که شهدایی مانند آیت‌الله مدنی با تاسی از اهل‌بیت(ع) سعی بر اصلاح ایمان و انجام عمل صالح و خدایی بودن داشتند.

وی با بیان اینکه شهید مدنی واقعیت عمل صالح را خوب دریافت کرده و به خوبی عمل کرده بودند، گفت: هر کسی معرفت باری تعالی را خوب درک کند قطعا خدایی می‌شود، شهید مدنی اجر خود را با شهادت گرفت.

بنکدار با اشاره به اینکه همه چیز فانی می‌شود ولی آنچه که برای خداست، جاودانه باقی خواهد ماند، بیان داشت: ما برای شهدا فاتحه می‌خوانیم ولی در حقیقت آنها هستند که ما را دعوت کردند تا خیری به ما برسانند.

وی با بیان اینکه  ایران اسلامی به برکت خون شهدا از شر دشمنان مصون خواهد ماند، ابراز کرد: از خداوند می‌خواهیم نظامی که برپایه خون شهداست از شر دشمنان، منافقان و هر تجاوزگری مصون بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر