کد خبر: 926153
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
معاون و مسئول بازرسي سازمان حمل و نقل شهرداری کرج
با هدف رسيدگي به وضعيت پايانه شهيد كلانتري، معاون و مسئول بازرسي سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهرداری کرج از این پايانه بازديد كردند.

در حاشیه این بازدید مشکلات برخی پیمانکاران و کمبود‌های بزرگترین پایانه مسافربری استان البرز نیز بررسی شد.

معاون فني و اجرايي سازمان با اشاره به رفع مشكل آب پايانه شهید کلانتری، اظهار كرد: عمليات عمراني و لوله‌گذاری‌های جدید به پایان رسیده و در حال حاضر مشکلی در رابطه با تامین آب پایانه وجود ندارد.

منوچهر خسروزاده افزود: برخی مشکلات ‌پایانه ناشی از عمر بالا و مستهلک شدن تجهیزات است که بر این اساس لازم است تا پروژه ساخت ساختمان جدید پایانه با سرعت بیشتری پیگیری شود.

در ادامه این بازدید معاون حمل و نقل سازمان با تاکید بر نظام‌مند شدن حمل بار در پایانه شهید کلانتری، گفت: تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم تا در حوزه حمل بار، تخلفات برخی فرصت‌طلبان به صفر رسیده و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

سیامک گلستانی اضافه کرد: تغییر محل ورود و خروج بار و ممنوع شدن تردد خودروهای شخصی در محوطه‌ی بار پایانه از جمله اقداماتی است که به این منظور انجام شده است.

گفتني است پايانه مسافربري شهيد كلانتري، به عنوان تنها پايانه اتوبوس‌های برون‌شهری در استان البرز و محل رفت و آمد مسافران ۱۴ استان غربی و شمال‌غربی کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار