کد خبر: 926144
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد
معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برنامه‌ریزی این دانشگاه برای برگزاری سه رویداد استارتاپی در سمنان خبر داد.

دکتر رضا کی‌پور اظهار کرد: این استارتاپ‌ها در سه حوزه "استارتاپ‌ها و SME های صنعت خودرو و ماشين سازی"، "استارتاپ‌ها و SME های صنايع شيمی و صنايع معدنی" و همچنین "استارتاپ‌ها و SME های حوزه فناوری‌های نوين" در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی از کارآفرینی و ایجاد اشتغال به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای امروز کشور نام برد و افزود: هدف استارتاپ‌ها آموزش و ترویج کارآفرینی است و لذا برپایی این سه رویداد استارتاپی می‌تواند زمینه رویکرد تخصصی‌تر به حوزه کارآفرینی را در بخش‌های مختلف فراهم کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به زمینه‌سازی‌های معاونت فناوری پارک علم و فناوری این دانشگاه برای برگزاری استارتاپ‌ها از برگزاری یک "پیش رویداد استارتاپی" یا محوریت صنعت در روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این پیش رویداد استارتاپی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سالن اجتماعات شهید پازوکی پارک علم و فناوری برگزار شد .
این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان اضافه کرد: متخصصین در این پیش‌رویداد استارتاپی در سه حوزه به معرفی روندها و مراحل اجرایی رویدادهای استارتاپی پرداختند.

کی‌پور یادآوری کرد: این پیش رویداد در حقیقت مقدمه‌ای برای برگزاری سه رویداد استارتاپی در سه حوزه استارتاپ‌ها و SME های صنعت خودرو و ماشين سازی، صنايع شيمی و صنايع معدنی و حوزه فناوری‌های نوين است که در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان برگزار خواهد شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تمجید از استقبال فعالان این حوزه از این پیش رویداد استارتاپی اظهار کرد: این پیش رویداد خوشبختانه با استقبال واحدهای فناور پارک علم و فناوری و مرکز رشد و دیگر واحدهای صنعتی استان سمنان همراه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر