کد خبر: 926140
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی :
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: 32 نقطه حادثه خیز درراه های نقاط مختلف این استان شناسایی شده و حذف این نقاط در دستور کار دستگاه های متولی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: 32 نقطه حادثه خیز درراه های نقاط مختلف این استان شناسایی شده و حذف این نقاط در دستور کار دستگاه های متولی است.

مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی این استان، افزود: منابع مالی حذف نقاط حادثه خیز جاده ای استان جذب شده که این مهم تا آخر امسال عملیاتی می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: افزایش ایمنی در سطح جاده های استان و حذف نقاط خطرخیر امری حیاتی است و دستگاه های متولی باید با جدیت این مهم را پی بگیرند. 
زندیه وکیلی بیان کرد: جاده های استان مرکزی در مسیر اصلی تردد شرق به غرب و شمال به جنوب کشور قرار گرفته و با توجه به افزایش ترددها در پایان فصل تابستان و همچنین ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) باید آشکارسازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گیرد. 
زندیه وکیلی اظهار داشت: عامل اصلی حوادث رانندگی خطای انسانی است و فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش حوادث جاده ای باید در دستور کار دستگاه های مسئول قرار گیرد. 
وی اضافه کرد: دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکی قانونی و اورژانس علت فوتی های ناشی از حوادث رانندگی را در محل و مسیر انتقال مصدومان به بیمارستان و حین درمان در بیمارستان مشخص کرده و در راستای برنامه ریزی های لازم به کمیسیون ارائه کنند. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر