کد خبر: 926074
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
مسئول سازمان بسیج اصناف خبر داد
حسن پور گفت: این طرح با مشارکت سازمان های بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد محلات در سراسر کشور به منظور تامین هزینه تحصیلی یک دانش آموز برگزار می شود.

جوان‌آ‌نلاین: غلامرضا حسن پور- مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان کشور در خصوص رزمایش سراسری خدمت عنوان کرد: نظر به نزدیک شدن سال تحصیلی 98-97 و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین فرزندان میهن اسلامی، طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" برگزار می گردد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور بیان کرد: این برنامه درقالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان بازمانده از تحصیل صورت می گیرد.
وی به تشریح طرح "یک کاسب یک دانش آموز" پرداخت و گفت: در این طرح که با مشارکت سازمان های بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد محلات و فعالان اقتصادی در سراسر کشور انجام میگرد مقرر است هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر پرداخت و یا این اقلام را تهیه نموده و به این ولی نعمتان جامعه تقدیم شود.
مسئول سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان که در برخی از بازارهای کشور به همت سازمان بسیج اصناف راه اندازی شده است، محمل خوبی برای این کار خواهند بود.
وی با توجه به ظرفیت های موجود در فضای مجازی و رسانه های هر استان عنوان کرد: در این رزمایش از ظرفیت فضای مجازی و رسانه به منظور اقدام نوآورانه و خلاقانه به اقتضای سلایق و قومیت هر استان استفاده می شود.
گفتنی است طرح یک کاسب یک دانش آموز به صورت همزمان در سراسرکشور روز پنج شنبه22 شهریور برگزارخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار