کد خبر: 926044
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با حل شدن مشکلات سردار آزمون، این بازیکن مجددا به تیم ملی این کشور دعوت می‌شود.
 
کارلوس کی‌روش

جوان آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران فردا سه شنبه باید در اولین دیدار خود بعد از جام جهانی برابر تیم ملی ازبکستان به میدان برود. در نشست خبری پیش از شروع این دیدار کارلوس کی‌روش به همراه مسعود شجاعی حضور دارند و قرار است بعد از این دو نشست هکتور کوپر سرمربی ازبکستان نیز حاضر شود.

کارلوس کی روش در ابتدای این نشست خبری گفت: اول از همه می‌خواهم از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای این دیدار دوستانه تشکر کنم. ما رابطه خیلی خوب و دوستانه‌ای با ازبکستان داریم. برقراری بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برای ما مهم است و به همین خاطر باید از این نگرش مثبت و صادقانه تشکر کرد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: برابر تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد که بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود دارد. من معتقد هستم این دیدار دوستانه برای افزایش آمادگی بازیکنان ما بسیار موثر خواهد بود. هکتور کوپر سرمربی ازبکستان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی برابر تیم او دشوار خواهد بود. ما کارمان را برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز کردیم و این اولین دیدار دوستانه ما است. در این دیدار این فرصت را در اختیار خواهیم داشت تا بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی ایران را به زمین بفرستیم.

کارلوس کی روش درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران برای این دیدار دوستانه گفت: آزمون به دلایلی بعد از جام جهانی از تیم ملی کناره گیری کرد ولی این کناره گیری همیشگی و دائمی نیست. وقتی آزمون از من خواست نظرم را درباره خداحافظی او بگویم، موافقت کردم که او را موقتا به تیم ملی دعوت نکنم و دلیل آن هم، مسائل شخصی‌ این بازیکن بود. بعد از آنکه آزمون مشکلاتش را حل کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران اضافه کرد: دوست دارم تاکید کنم که حضور در جام جهانی به تیم های آسیایی که در این جام بودند کمک نمی کند که لزوما در جام ملت ها هم موفق شوند. برای موفقیت در جام ملت ها باید سخت تلاش کنیم، انگیزه و شور و شوق بازیکنان را افزایش دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم.  بازی در جام ملت ها آسان نخواهد بود و تیم های خوب زیادی در این دوره حضور خواهند داشت. هر چقدر بیشتر کار کنیم می توانیم بیشتر در این رقابت ها موفق شویم. درباره حضور کوپر در تیم ملی ازبکستان نیز باید بگویم که این تصمیم عالی بود و مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان بهترین تصمیم را گرفتند. من برای کوپر غیر از تقابل با ایران آرزوی موفقیت می کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار