کد خبر: 926030
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم تخصصی پزشکی بنیاد با دستور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهو و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای معاینه جانبازان سیستان و بلوچستان به ویژه جانبازان شیمیایی این استان و شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، محمدرضا صدیقی مقدم با اشاره به حضور تیم تخصصی پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به امور درمانی جانبازان شیمیایی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این استان و دیدار ایشان با ایثارگران و جانبازان شهرستان زابل، با توجه به وضعیت نامناسب آب و هوایی این شهرستان مقرر شد تیمی تخصصی از ستاد مرکزی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی این شهرستان به منطقه اعزام شوند.

وی افزود: تیم تخصصی بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل فوق تخصص ریه، متخصص پوست و متخصص چشم روز دوشنبه 19 شهریور به شهر زاهدان اعزام شد و با توجه به امکانات تخصصی لازم، در مرکز توان‌بخشی ایثار این شهر و در دو نوبت صبح و عصر به معاینه 60 نفر از جانبازان شیمیایی می‌پردازند.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 25 نفر از جانبازان شیمیایی که در این طرح تحت معاینه و ویزیت قرار می‌گیرند از شهرستان زابل به زاهدان آمده‌اند، افزود: حدود 30 جانباز شیمیایی نیز از شهرستان زاهدان و 5 جانباز نیز از سایر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان زیر نظر تیم تخصصی معاینه می‌شوند.

صدیقی مقدم افزود: جانبازان معزز شیمیایی که در این طرح مورد معاینه قرار می‌گیرند، بر اساس وضعیت تحت درمان قرار خواهند گرفت و در صورت لزوم برای ادامه درمان به مراکز تخصصی مورد نیاز ارجاع می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار