کد خبر: 926028
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
به همت عمارت مجد در اسلامشهر برگزار شد:
به همت مجموعه تفریحی وگردشگری عمارت مجد و با حضورجمعی از نوجوانان و جوانان وعلاقمندان به ورزش همگانی،همایش دوچرخه سواری تحت عنوان یک روزبدون خودرو در اسلامشهربرگزار گردید.
بهاره عشقی صابر

این همایش که  با همکاری هیئت دوچرخه سواری و سازمان ترافیک شهرداری اسلامشهرو در راستای پویش اجتماعی روز بدون خودرو وبا هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری انجام شد ، جمعی از  شهروندان   با دوچرخه های  خود  مسیر تعیین شده را  رکاب زدند.

از نکات قابل توجه این طرح می توان به استقبال بیشتر کودکان ونوجوانان و جوانان و همچنین بانوان  در استفده ازدوچرخه که می توانند به راحتی وباپوشش مناسب ورعایت موازین اسلامی در محلی امن به دوچرخه سواری بپردازند وافزایش تعداد دوچرخه سواران در سطح شهرستان ودر نتیجه استفاده کمتر از خودرو در مسافت های کوتاه اشاره نمود.

طرح پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو از تیرماه سال جاری به همت معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر - اداره ورزش و جوانان – پلیس راهور- نیروی انتظامی وهیئت دوچرخه سواری شهرستان اسلامشهر در پارک فدک این شهرستان آغازگردیده ، تاکنون  با استقبال کم نظیر مسئولین وشهروندان مواجه شده است.

همچنین همزمان با برپایی همایش دوچرخه سواری و درراستای طرح اقتصاد مقاومتی وسال حمایت از تولید ملی  نمایشگاهی از آثاروتولیدات خانگی بانوان اسلامشهری وزنان سرپرست خانوار  در محوطه این  مجموعه در معرض دید عموم قرار گرفت.

 در این نمایشگاه  انواع  تولیدات و صنایع دستی بانوان اسلامشهری در زمینه های فرش بافی- چرم دوزی – بافت مکرومه- نمد بافی- قلاب بافی ابریشمی- بافتنی – عروسک سازی و... به معرض نمایش  بازدیدکنندگان قرار گرفت .

به همت مدیریت مجموعه عمارت مجد درروزهای یکشنبه وسه شنبه هرهفته بانوان هنرمند وکار آفرین اسلامشهری با حضور در درغرفه های تعیین شده  اقدام به آموزش صنایع دستی  و تولیدات خود بصورت رایگان برای علاقه مندان به فعالتهای خانگی اشتغالزایی  می نمایند.

قابل ذکر است که مجموعه تفریحی، فرهنگی و گردشگری و شهربازی عمارت مجد با فضایی بسیار آرام و دلنشین برای تمام خانواده هادر تمام رده های سنی ، همه روزه برنامه های شاد و مفرح برگزار ویک روز به یادماندنی را برای شهروندان اسلامشهری به یادگار می گذارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر